همه آنچه باید از پالتوهای مردانه بدانید

اگر دوست دارید در طول پاییز و زمستان و روزهای زرد، استایلی شیک و رسمی داشته باشید، پوشیدن پالتو، گزینه مناسبی برای شما خواهد بود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، بسیاری از مردم کت های بلند زمستانی را با پالتو اشتباه می‌گیرند، اما باید بدانید معمولا اندازه کت‌های زمستانی تا روی باسن است و نسبت به پالتو گرمای کمتری دارند. کت های پشمی، پارچه ای ظریف تر از پالتو دارند و نمی توان آنها را بر روی یک کت دیگر پوشید.

آنچه در ادامه می آید، نکات و توصیه هایی برای خرید یک پالتوی مردانه مناسب برای روزهای سرد است.

قد پالتو

اگر قد بلند هستید، بهتر است اندازه پالتوی شما بالای زانو نباشد، زیرا این پالتوها شما را بیش از حد کشیده نشان می دهند. پالتوهایی که قدشان تا زانو یا زیر آن است، کشیدگی بدن را کم می کند در حالی که پالتوهای تا بالای زانو، پاها را کشیده تر نشان می دهند.

جنس پالتو

بهترین و مناسب ترین جنس برای پالتوهای زمستانه که می تواند شما را گرم نگه دارد، پشم و کشمیر است. کشمیر، گرم تر از پشم است اما نسبت به پشم، قیمت بالاتر و دوام کمتری دارد. بیشتر پالتوهای مردانه پشم و کشمیر، یک لایه پشم و شیشه نیز دارند که گرمای بیشتری ایجاد می کنند و باعث فیت بهتر پالتو می شوند.

سایز پالتو

سایز درست پالتو، معمولا یک سایز بزرگ تر از سایزی است که برای کت مردانه انتخاب می کنید تا به شما امکان حرکت آزادانه را بدهد. سرشانه پالتو مردانه باید کمی پایین تر از خط شانه طبیعی باشد تا اگر زیر پالتو، کت رسمی یا کت اسپرت می پوشید، سرشانه در جای درست قرار گیرد. هنگام انتخاب سایز مناسب پالتو، بعد از پوشیدن، دست هایتان را بالا ببرید، یک بار برای بستن بند کفش هایتان خم شوید و یک بار نشستن و بلند شدن را امتحان کنید.  در این صورت شما پالتو را در تمام حالات امتحان کرده و از درستی سایز آن اطمینان حاصل کرده اید.

رنگ پالتو

از آنجا که معمولا پالتو را بر روی کت و شلوار می پوشند، بهتر است رنگ آن با رنگ کت و شلوارتان در یک تونالیته رنگی نباشد، در عوض می توانید رنگ پیراهن زیرین را متناسب و هماهنگ با رنگ پالتو انتخاب کنید.

اگر به دنبال استایلی اسپرت و در عین حال شیک هستید، پوشیدن پالتوهای مردانه با ژاکت های بافتنی بافت درشت یا یقه اسکی ها گزینه مناسبی هستند. همچنین پوشیدن پالتو مردانه با جلیقه های تک، استایلی متفاوت را برای شما ایجاد می کند.

کد خبر 400766

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.