تبریز و اصفهان برای ارتقای عدالت در تمام کشور نقش‌آفرینی کنند

عضو شورای اسلامی شهر تبریز گفت: همگی باهم برای درمان دردها تلاش کنیم تا با رعایت عدالت وضعیت هر هموطنی در هر نقطه از ایران ارتقا یابد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، شکور اکبرنژاد در نشست مشترک مدیران شهری اصفهان و تبریز اظهار کرد: اجرای پروژه‌های عمرانی همانند آنچه در اصفهان درحال انجام است، امید را ایجاد خواهد کرد و امیدوارم سایر شهرها نیز به همین شکل برای ارتقای امید در میان مردم انجام وظیفه کنند.

وی با بیان اینکه محبت مردم اصفهان و آثار تاریخی ارزشمند آن باعث رونق گردشگری در این شهر شده است، افزود: نگاه ملی شورا و شهرداری اصفهان ارزشمند است زیرا باید همگی با هم برای درمان دردهای جامعه تلاش کنیم تا با رعایت عدالت وضعیت هر هموطنی در هر نقطه از ایران ارتقا یابد و نقش شهرهایی همچون اصفهان و تبریز در این زمینه پررنگتر است.

عضو شورای اسلامی شهر تبریز خاطرنشان کرد: اصلی‌ترین مشکل ایران ریشه در روابط بین‌الملل کشور دارد که اگر اصلاح شود، راه پیشرفت کشور نمایان خواهد شد.

وی اقدامات انجام شده در زمینه آموزش شهروندی، تدوین برنامه پنج ساله توسعه و رساندن تراکم فروشی به نقطه صفر را از شاخص‌ترین فعالیت‌های شهرداری تبریز معرفی کرد.

عضو دیگر شورای اسلامی شهر تبریز در این جلسه گفت: شورای پنجم شهر تبریز تاکنون ۱۵۰ جلسه رسمی و علنی داشته‌ و با انتخاب شهرداری جوان و پاکدست، تشکیل فراکسیون کارگری، ساماندهی وضعیت قراردادی شش هزار و ۵۰۰ نیروی شهرداری، گام بزرگی برای توسعه شهر برداشته است.

کریم صادق‌زاده با بیان اینکه آذربایجان سر کشور ایران و اصفهان قلب آن است، افزود: همواره اقدامات مدیران شهری اصفهان را رصد می‌کنم و در بازدید از این شهر کارهای ارزشمندی که دردست انجام است را مشاهده کردم.

وی اضافه کرد: از اقداماتی که در اصفهان برای ارتقای نام صائب انجام شده سپاسگزارم و انتظار دارم اسامی تابلوهای مسیر مقبره او با پسوند تبریزی اصلاح شود.

کد خبر 400744

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.