برخی توانایی مقابله ندارند، سپاهان را به حاشیه می برند/جای عادل خالی است

کاپتان تیم فوتبال سپاهان گفت: سپاهان تیمی است که بقیه تیم ها باید از آن ترس داشته باشند. برخی از این تیم ها توانایی مقابله با ما را ندارند و سپاهان را به حاشیه می برند.

مهدی کیانی در گفت وگو با خبرنگار ایمنا در خصوص حضور سپاهان در گروه D لیگ قهرمانان آسیا که لقب گروه مرگ را دارد، اظهار کرد: قرعه سختی به سپاهان خورد. در بازی های آسیایی تیم های بزرگ حضور دارند و سپاهان یکی از این تیم های بزرگ و قدرت مند است. با تمام توان و تمرکز کامل در لیگ قهرمانان آسیا شرکت می کنیم تا از هویت تیم و هوادارانمان دفاع کنیم.

کیانی در خصوص شانس صعود سپاهان از گروه مرگ آسیا، گفت: گروه سختی است، اما با برنامه ریزی باشگاه وکادر فنی، می توانیم خوب ظاهر شویم. سپاهان تیمی است که بقیه تیم ها باید از آن ترس داشته باشند.

وی ادامه داد: بازی های آسیایی سخت تر از بازی های لیگ و جام حذفی است و آمادگی روحی و روانی بالایی نیاز دارد. امیدوارم دست پر از رقابت های آسیایی برگردیم.

همه بازیکنان همدل هستند

کاپتان تیم سپاهان با اشاره به مصدومان زیاد این تیم، تصریح کرد: مصدومیت علی نقی زاده و عزت پور قاز طولانی است و نمی توانند در بازی های آسیایی همراه ما باشند، اما دیگر بازیکنان تیم مصدومیت خاصی ندارند و می توانند سپاهان را همراهی کنند. همه بازیکنان تیم چه افرادی که بازی می کنند و چه افرادی که بازی نمی کنند، هم دل هستند.

کیانی با اشاره به بازی مقابل تیم پیکان در لیگ برتر، افزود: بازی هایمان در جام حذفی به ما درس های زیادی داد. نباید خود را قبل از یک بازی برنده بدانیم و تیمی را دست کم بگیریم. پیکان بازیکنان خوبی دارد و با تمام وجود در مقابل ما بازی می کند. این بازی برای ما حکم مرگ و زندگی است و باید پیروز میدان باشیم.

وی افزود: دو بازی خانگی پیش رو برای سپاهان دو فینال است. امیدوارم هواداران حمایت کنند و تیم را تنها نگذارند تا بتوانیم با کسب شش امتیاز این دو بازی به صدر جدول برسیم.

برخی فوتبال نگاه نمی کنند و حرف های نا مربوط می زنند

کاپتان تیم سپاهان در خصوص حواشی دیدار با پدیده در مشهد،گفت: ما همیشه به داوری احترام گذاشته و می گذاریم. در همان بازی یک پنالتی برای ما گرفته نشد و محمد محبی اخراج شد؛ اگر او اخراج نمی شد، می توانستیم یک یا دو گل دیگر به ثمر برسانیم.

کیانی با اشاره به نحوه برخورد خبرنگاران بعد از بازی با پدیده، تصریح کرد: چند نفر که از هیچ موضوعی اطلاع ندارند می آیند و حرف های نا مربوط می زنند؛ اصلا این ها فوتبال نگاه نمی کنند و معلوم نیست ازکجا آمده اند. مجبور هستیم در مقابل یک سری حرف و سوالات  سکوت کنیم، اما در مواقعی نیز باید از هواداران و تیم دفاع کنیم.

جای فردوسی پور خالی است تا ناعدالتی ها را نشان دهد

وی با اشاره به  بی احترامی ها و سخنان بعضی از خبرنگاران به امیر قلعه نویی، تصریح کرد: جای عادل فردوسی پور در فوتبال ما خالی است تا نا عدالتی ها را  نشان دهد. او در سال های قبل در برنامه خود به درستی کارشناسی می کرد و  نشان می داد که کدام تیم ها از داوری ضرر کرده اند. تیم سپاهان از داوری خیلی ضرر کرده است، شاید برای تیم های مقابل ما چند صحنه درست داوری نشده، اما تیم ما بیشترین امتیاز را از دست داده است.

سپاهان جای اشتباه ندارد

کاپتان تیم سپاهان در خصوص این که بیشترین حواشی  داوری در بازی های سپاهان رخ داده است، گفت: همه می دانند سپاهان، تیم قدرت مندی هستیم و هر موقع خودمان باشیم هیچ تیمی نمی تواند جلویمان را بگیرد و به همین خاطر ما را به حاشیه می برند. سپاهان جای اشتباه ندارد و باید با تمرکز و قدرت جلوی حواشی بایستیم.

کد خبر 400641

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.