جمع‌آوری ۱۰۷ متکدی تا پایان آبان ماه توسط شهرداری گرگان

معاون خدمات شهری شهرداری گرگان از جمع‌آوری ۱۰۷ متکدی تا پایان آبان ماه توسط شهرداری گرگان خبر داد.

به گزارش ایمنا، موسی‌الرضا صفری در بازدید از مددسرای «امید» متکدیان شهرداری گرگان، اظهار کرد: با توجه به ضرورت ساماندهی متکدیان سطح شهر و مقابله با پدیده ناهنجار و معضل اجتماعی تکدی‌گری شهرداری گرگان بر اساس مصوبه عالی اداری شورای وزیران نسبت به جمع آوری و ساماندهی متکدیان اقدام می‌کند.

وی ادامه داد: با تلاش‌های انجام شده از ابتدای سال جاری تا پایان آبان ماه امسال ۱۰۷ متکدی در سطح شهر گرگان جمع‌آوری شدند.

معاون خدمات شهری شهردار گرگان تصریح کرد: موضوع تکدی‌گری و مبارزه با این پدیده ناهنجار موضوعی نیست که شهرداری گرگان به تنهایی بتواند با آن برخورد کند.

صفری گفت: برخورد با یک پدیده اجتماعی و از بین بردن آن نیازمند اراده جدی همه آحاد جامعه و دستگاه‌های مختلف است تا در کنار هم و سلسله اقدامات لازم، این پدیده از بین برود.

وی اضافه کرد: بدون شک هیچ اقدامی بدون همراهی مردمی موفقیت ۱۰۰ درصدی نخواهد داشت و ابتدا باید شهروندان اقبال لازم را نسبت به کمک به متکدیان نداشته باشند تا در کنار برخوردهای قانونی دستگاه‌های متولی همانند شهرداری شاهد از بین رفتن این پدیده و ناهنجاری در اجتماع باشیم.

معاون خدمات شهری شهردار گرگان تاکید کرد: از شهروندان می‌خواهیم در صورت مشاهده متکدی در سطح شهر موضوع را با سامانه ۱۳۷ معاونت خدمات شهری شهرداری گرگان در میان بگذارند تا اقدامات لازم انجام شود.

کد خبر 400613

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.