بارسلونا همیشه محکوم به پیروزی است

سرمربی تیم فوتبال بارسلونا گفت: اینتر برای پیروزی پا به این مسابقه می گذارد و ما هم تلاش می‌کنیم تا بتوانیم در بازی پیروز میدان باشیم.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، ارنستو والورده سرمربی تیم فوتبال بارسلونا در کنفرانس مطبوعاتی پیش از دیدار تیمش مقابل اینتر میلان، گفت: تصمیم گرفتیم تا در این دیدار به مسی استراحت دهیم و او را برای بازی های مهم تر حفظ کنیم. سال گذشته هم بازی خوبی را بدون مسی به نمایش گذاشتیم.

وی در این رابطه ادامه داد: مسائل داخلی مربوط خود ماست و کادر فنی تصمیم گرفته تا در این دیدار از مسی استفاده نکند. بازی نکردن مسی در این مسابقه تصمیمی درون باشگاهی است.

والورده همچنین در پاسخ به سئوال خبرنگاری درباره مصدومیت آلبا، گفت: هر هفته باید توضیح دهیم که چرا بازیکنی می تواند بازی کند و چرا یک بازیکن دیگر نمی تواند. آلبا همچنان مصدوم است و مسی هم استراحت می کند، در این باره صحبت دیگری ندارم.

سرمربی تیم بارسلونا در ستایش تیم اینتر میلان، اظهار کرد: منتظر دیدن بهترین اینتر چند وقت اخیر هستم. در صدر سری آ ایتالیا هستند و دور رفت هم بسیار خوب عمل کردند. اینتر مربی خوبی در اختیار دارد و سیستم و بازیکنانش مانند روحیه شان بسیار خوب و آماده هستند. «آنتونیو کنته» با حضور بازیکنانی مثل لائوتارو و لوکاکو می تواند به راحتی گلزنی کند و باید حواس خود را جمع کنیم.

وی به شرایط مشابه اینتر در فصل گذشته اشاره کرد و گفت: سال گذشته آن ها در شرایط مرگ و زندگی و دقیقاً مشابه به اوضاع اکنون در برابر آیندهوون قرار گرفتند و موفق نشدند. ما هم به میلان آمده ایم تا در اتمسفر خوبی مسابقه دهیم. سال های اخیر هم پیش آمده بود که در بازی آخر مرحله گروهی با وجود اینکه صعود خود را قطعی کرده بودیم، بازی های سختی را پشت سر گذاشتیم.

والورده درباره انتظارات از بارسلونا برای پیروزی در هر مسابقه، گفت: بارسا همیشه محکوم به پیروزی است و فرقی نمی کند که رقیب ما چه تیمی باشد. ما هم اهمیتی به این موضوع نمی دهیم.

سرمربی تیم فوتبال بارسلونا، افزود: هیچ نظری درباره صحبت ویدال با اینتر ندارم. هنوز به بازه نقل و انتقالاتی زمستان نرسیده ایم.

کد خبر 400485

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.