ابتدای مسیر موفقیت هستم/ می خواهم دروازه بان اول ذوب آهن باشم

دروازه بان تیم فوتبال ذوب آهن گفت: تمام تلاش خود را بکار خواهم بست تا  دروازه بان اول ذوب آهن باشم، ولی تصمیم نهایی در رابطه با جذب دروازه بان جدید در نیم فصل بر عهده کادر فنی خواهد بود.

معراج اسماعیلی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا با تاکید بر اینکه شرایط تیم ملی امید روز به روز بهتر می شود، اظهار کرد: باید نتایج تیم ملی را در بازی های رسمی مورد ارزیابی قرار گیرد. تیم ملی فوتبال امید شانس زیادی برای صعود به المپیک دارد و حمید استیلی مربی خوبی است؛ او تمام تلاش خود را برای کمک به تیم ملی امید انجام می دهد.

وی با اشاره به حفظ منافع باشگاه ها در موضوع آزاد کردن بازیکنان برای پیوستن به اردوی تیم ملی امید، گفت: تیم ها در لیگ برتر فوتبال بازی دارند و روی بازیکنانشان حساب باز کرده اند. امیدوارم همکاری خوبی بین باشگاه های تیم ملی امید صورت بگیرد تا در عین حفظ منافع باشگاه ها تیم ملی امید نیز انتظارات را بر آورده کند.

دروازه بان تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان با بیان اینکه تازه در ابتدای مسیر موفقیت قرار گرفته است، ادامه داد: روزهای سختی در پیش دارم؛ امیدوارم در روزهای آتی و تا پایان فصل بتوانم به باشگاه ذوب آهن کمک کنم.

وی ادامه داد: تمام تلاش خود را بکار خواهم بست تا  دروازه بان اول ذوب آهن باشم، ولی تصمیم نهایی در رابطه با جذب دروازه بان جدید در نیم فصل بر عهده کادر فنی خواهد بود.

اسماعیلی با اشاره به اینکه اشتباه جزئی از فوتبال، است؛ تصریح کرد: در دیدار مقابل پرسپولیس تهران بر روی صحنه گل دوم تیم اشتباه کردم ولی نباید از این نکته غافل شد که بهترین دروازه بان های دنیا نیز اشتباه می‌کنند. خوشبختانه در دیدار شب گذشته مقابل نساجی توانستم خودم را ثابت کنم و امیدوارم این روند خوب همچنان ادامه داشته باشد.

وی با تاکید بر اینکه پایان فصل ماموریتم در ذوب آهن تمام خواهد شد، گفت: از کادر فنی و سرمربی تیم ذوب آهن بابت اعتمادی که به من داشتند تشکر می‌کنم. تمام تلاش خود را برای اینکه بتوانم به بهترین نحو جواب اعتمادشان را بدهم بکار خواهم بست.

بیشتر بخوانید: 

کد خبر 400445

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.