تعریض بخشی از خیابان اصلی شهر بادرود

شهردار بادرود گفت: بخشی از خیابان اصلی شهر بادرود بعد گذشت ۴۰ سال با هزینه‌ای بالغ بر پنج میلیارد ریال اعتبار، تعریض و بازسازی و جدول‌گذاری شد.

مجید صفاری در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا از شهرستان نطنز از اجرای عملیات آسفالت ریزی محور فرعی دسترسی به شهرک آزادگان بادرود خبر داد.

وی خاطرنشان کرد: برنامه‌ریزی طرح اصلاح و ساماندهی و آسفالت معابر شهر بادرود به صورت دقیق انجام می‌پذیرد.

شهردار بادرود افزود: یکی از پروژه‌های اولویت‌دار که از سال‌های قبل جز مطالبات و خواسته‌های به حق ساکنان شهرک آزادگان بود زیر سازی و تسطیح و آسفالت جاده فرعی به شهرک آزادگان به طول یک‌هزار و ۵۰ متر بود که با هزینه‌ای بالغ بر پنج میلیارد ریال عملیات خاکبرداری، خاک‌ریزی و تسطیح آن توسط شهرداری انجام شد.

صفاری گفت: بخش عمده‌ای از خیابان‌ها و معابر اصلی و مرکزی شهر و محلات و خیابان‌های فرعی تحت پوشش طرح نوسازی و اصلاح آسفالت قرار گرفته است.

وی اظهار کرد: اجرای این طرح به تناوب در دیگر مسیرها، خیابان‌ها، معابر و محلات شهر بادرود ادامه خواهد داشت.

شهردار بادرود ادامه داد: اجرای طرح اصلاح و نوسازی آسفالت معابر و خیابان‌های شهر یکی از اصلی‌ترین برنامه‌های شهرداری در حوزه زیبا سازی به شمار می‌رود.

صفاری از اجرای بازسازی و روان‌سازی دفع آب‌های سطحی و تعریض بخشی از خیابان امام (ره) شهر بادرود بعد از گذشت ۴۰ سال خبر داد و گفت: به منظور تسهیل رفت و آمد وسایل نقلیه و بازسازی خیابان اصلی شهر، شهرداری اقدام به احداث بلوار، ایجاد روشنایی با استفاده از لامپ‌های تزئینی و اجرای میله‌های ترافیکی و بلوک فرش رفیوژ بلوار و جدول‌گذاری با هزینه‌ای بالغ بر پنج میلیارد ریال کرد.

وی تصریح کرد: تمام هزینه‌های اجرای این طرح‌ها از منابع داخلی شهرداری تأمین شده است.

کد خبر 400396

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.