منصوریان: باختمان به پرسپولیس را فراموش کردیم

سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن گفت: به جز صحنه پنالتی، روند کلی بازی خوب بود و توانستیم باختمان به پرسپولیس را فراموش کنیم.

به گزارش خبرنگار ایمنا، علیرضا منصوریان پس از پیروزی دو بر صفر تیمش مقابل نساجی مازندران در کنفرانس خبری با تشکر از تمام کسانی که در این موفقیت شریک بوده‌اند، اظهار کرد: در ۱۲ دقیقه نخست بازی می‌توانستیم ۳ گل وارد دروازه حریف کنیم.

وی ادامه داد: معراج اسماعیلی کمک زیادی به ما کرد؛ به جز صحنه پنالتی، روند کلی بازی خوب بود و توانستیم باختمان به پرسپولیس را فراموش کنیم.

منصوریان ادامه داد: در مجموع به همه تبریک میگویم. خصوصا هواداران کوچکی که امروز با عشق از ما حمایت کردند؛  در هفته گذشته ابزار خیلی خوب ما خلعتبری بود؛ الحمدالله هر موقع وارد زمین شده عملکرد خوبی داشته است؛ امروز ۷۰ دقیقه مفید برای ما بازی کرد. مجبور بودیم به چند بازیکن امروز استراحت بدهیم که از تعویض‌ بازیکنان به جز تعویض سوم راضی بودم.

سرمربی تیم فوتبا ذوب آهن تصریح کرد: بازی‌ها خیلی فشرده شده است و از نظر سخت‌افزاری خیلی کمک می‌کند. حضور شب گذشته مسئولین در اردو کمک زیادی به ما کرد. بازیکنان به امیدواری رسیده‌اند. در بهترین زمان شکل بازی را عوض کردیم؛  اگر خلعتبری را خوب ریکاوری کنم در بازی بعدی کمک زیادی می‌تواند به ما کمک کند. سعی می‌کنیم تا پایان لیگ از خوب بازی کردن دست نکشیم و احتیاج به زمان داریم.  سه بازی آینده نقطه عطفی برای بهبود جایگاهمان در جدول خواهد بود.

وی ادامه داد: برای یک جوان خیلی سنگین است تا در بازی با پرسپولیس قرار بگیرد؛  پس از شکست مقابل پرسپولیس خیلی با اسماعیلی صحبت کردم تا از لحاظ روحی افت نکند. جوان‌ترها نزد خدا اعتبار خاصی دارند؛ می‌توانستم معراج را بیرون بگذارم ولی چند هفته او را از دست می‌دادم ولی لی در ادامه باید خیلی مراقب او و منظمی باشیم.

سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن اضافه کرد: منظمی سن کمی دارد ولی مثل بازیکنان بزرگ بازی می‌کند. باید دستی به سر تیممان بکشیم تا در صورت نیاز در نیم‌فصل تغییراتی در تیم ایجاد کنیم. استکی بسیار قابل احترام است؛  این بازیکن را سال گذشته در هفته‌های نخست در اختیار داشتیم ولی مثل این روزها نبود، استکی در چند هفته اخیر خیلی به ما کمک کرده است. از طرفی ما از جوانی به اسم صلصالی بهره می‌بریم،  من دستیاری را نمی‌آورم که فقط اسم دستیاری را به یدک بکشد؛ گروه خوبی است؛ باید از کنار زیبا بازی کردن به نتیجه برسیم.

منصوریان گفت: حرفه‌ای بودن و نتیجه گرفتن به مدیریت این امکان را می‌دهد تا آینده بهتری بسازد؛  به داور بازی باید احترام گذاشت، من همیشه به داوران تمکین می‌کنم؛ اعتراض ۹۰ دقیقه‌ای در درون زمین جای خود دارد ولی من در کنفرانس خبری به نظر داوران احترام می‌گذارم. ما از این ادبیات نداریم که بگوییم چه داوری برای بازی ما بگذارند.

سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن خاطرنشان کرد: اجازه بدهید در مورد استقلال صحبت نکنم. امانتداری، ممنون‌داری و حرمت‌داری باید حفظ شود که بعضی در این باشگاه آن را حفظ نکردند. الان مسئولیت ذوب آهن با من است و ۲۴ ماه است از استقلال جدا شده‌ام؛  امانتدار باشگاه باشید تا وقتی از باشگاه رفتید، احترام خود را حفظ کنید. من از شش سالگی عاشق استقلال بودم، در حال حاضر تمام تمرکزم را برای ذوب آهن گذاشته‌ام. بالانس تیم من از بالا درست می‌شود که خلعتبری در درست شدن این بالانس تاثیر زیادی داشت.

منصوریان اظهار کرد: مطهری می‌توانست قدرشناس‌تر باشد و امروز هتریک کند و در صدر جدول گلزنان قرار بگیرد. 

کد خبر 400386

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.