نبرد دوباره منصوریان و مهاجری در بازی مرگ و زندگی

تیم فوتبال ذوب‌آهن برای آنکه همچنان علیرضا منصوریان را به عنوان سرمربی بر روی نیمکت داشته باشد باید تحت هر شرایطی امروز ۳ امتیاز را از نساجی بگیرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، شاید بدبین‌ترین هوادار تیم ذوب‌آهن هم بعد از هزینه ۴۵ میلیارد تومانی ابتدای فصل تصور نمی کرد که نماینده فوتبال اصفهان در پایان هفته سیزدهم رقابت‌های لیگ برتر از ۱۳ مسابقه فقط ۱۱ امتیاز کسب کند ولی امروز شاگردان منصوریان حتی یک سوم امتیازات در دسترس خودشان را هم به دست نیاورده‌اند تا امروز ذوب‌آهن همچنان در بحران باشد.

کسب ۴ امتیاز در مقابل فولاد و نفت مسجدسلیمان ذوب‌آهنی ها را امیدوار کرده بود که تا پایان نیم فصل بتوانند امتیازات لازم برای رسیدن به نیمه دوم جدول را کسب کنند ولی باخت سنگین و غیرمنتظره در مقابل پرسپولیس شرایط را دوباره به مرز بحران نزدیک کرد تا امروز ذوب‌آهن از دو بازی پیش روی خودش ۶ امتیاز کامل نیاز داشته باشد.

البته بر اساس اطلاعات موجود منصوریان قول کسب ۱۰ امتیاز از ۵ مسابقه را داده و امروز ذوب‌آهن احتیاج دارد تا علاوه بر شکست نساجی در هفته بعد هم ۳ امتیاز را از گل کهر بگیرد تا به رسیدن به حدنصاب ۱۰ امتیاز فرصت برای بقای منصوریان تضمین شود اما آنطور که مشخص است با توجه به شرایط مالی ذوب‌آهن و دردسر انتخاب سرمربی جدید منصوریان با ۴ امتیاز از دو بازی هم می تواند نیم فصل دوم را به عنوان سرمربی ذوب‌آهن شروع کند ولی مسشئله مهم اینجاست که ذوب‌آهن در برابر نساجی هر ۳ امتیاز را بگیرد و بعد به فکر بازی در مقابل گل کهر باشد.

البته نساجی هم در جدول رده بندی شرایط آنچنان بهتری نسبت به ذوب‌آهن ندارد و مازندرانی ها با یک امتیاز بیشتر و یک بازی کمتر در پله بالاسری ذوب‌اهن قرار دارند ولی اوضاع مالی نساجی با ذوب‌آهن قابل مقایسه نیست و مهاجری بر خلاف منصوریان نگرانی خاصی بابت اخراج از تیمش ندارد.

همین موضوع اهمیت بازی امروز دو تیم را زیاد می کند و نساجی که در بازی قبلی موفق شد دیگر تیم اصفهانی یعنی سپاهان را در قائمشهر متوقف کند به اصفهان سفر کرده تا در دومین هفته متوالی به دیدار یک تیم اصفهانی برود. سابقه تقابل منصوریان و مهاجری آن هم در یک بازی مرگ و زندگی اتفاق تازه‌ای نیست و مهاجری قبل از این به عنوان سرمربی تیم پدیده موفق شده بود اسباب جدایی منصوریان از استقلال را فراهم کند ولی این‌بار سرمربی ذوب‌آهن برای جبران تیمش را به میدان خواهد فرستاد تا شاید با شکست نساجی بتواند شرایط را در آخرین روزهایی فصل پاییز برای تیمش بهتر بکند.

مهم‌ترین نکته ترکیب ذوب‌آهن به احتمال زیاد حضور یوسف بهزادی در درون دروازه است که شاید از انگیزه زیادی برای بازی در مقابل سرمربی سابق خودش رضا مهاجری برخوردار باشد و این مسئله بتواند ذوب‌آهن را بعد از یک باخت ۳ گله دوباره صاحب یک کلین شیت کند. قضاوت بازی ذوب‌ آهن و نساجی که عصر روز دوشنبه ۱۸  آذر از ساعت ۱۷:۳۰ در استادیوم فولادشهر آغاز می‌شود بر عهده حسن اکرمی قرار دارد.

کد خبر 400231

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.