رشد بیش از ۵۰۰۰ واحدی بورس امروز ۱۶ آذرماه

شاخص کل بورس تهران در اولین روز هفته جاری توانست با افزایشی قابل توجه نسبت به روزهای کاری گذشته خود، همچنان سبز باقی بماند و رکورد تعداد معاملات روزهای اخیر خود را نیز بشکند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، شاخص کل بورس اوراق بهادار تهران در پایان معاملات امروز _شنبه ۱۶ آذرماه_ ار ابتدای معاملات روند صعودی در پیش گرفت و در نهایت با پنج هزار و ۹۶ واحد افزایش به ۳۲۷ هزار و ۶۲۴ واحد رسید.

از تغییرات دیگر شاخص‌های بورس می‌توان به افزایش یک‌هزار و ۷۵۰ واحدی شاخص کل هم وزن، یک‌هزار و ۳۶۵ واحدی شاخص قیمت، چهار هزار و ۴۸۴ واحدی شاخص بازار اول، شش هزار و ۸۵۳ واحدی شاخص بازار دوم، چهار هزار و ۶۰۰ واحدی شاخص صنعت، ۲۵۹ واحدی شاخص ۳۰ شرکت بزرگ و ۱۸۸ واحدی شاخص ۵۰ شرکت بزرگ اشاره کرد.

همچنین حجم معاملات بازار بورس نیز به سه هزار و ۶۷۵ معامله طی ۵۱۸ هزار و ۴۹۷ معامله و به ارزش بالغ بر ۲۰ میلیون و ۳۶۵ هزار و ۴۷۷ میلیون ریال رسید. ارزش کل بازار بورس نیز بالغ بر ۱۱ میلیون و ۹۵۴ هزار و ۳۲۹ میلیارد ریال شد.

در این میان نمادهای "چکاوه۱"، " سپاها۱" و " ونیرو۱" بیشترین افزایش قیمت و نمادهای " قصفها۱"، " سفانو۱" و "غنوش۱" بیشترین کاهش قیمت را تجربه کردند.

کد خبر 399940

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.