محمودی: اموال ثبت شده مسئولان در سامانه ثبت اموال راستی آزمایی شود

نماینده مردم شهرضا و دهاقان در مجلس شورای اسلامی گفت: با توجه به راه اندازی سامانه ثبت اموال مسئولان، انتظارداریم اطلاعات وارد شده راستی آزمایی شود و این روند ادامه دار باشد.

سمیه محمودی در گفت وگو با خبرنگار ایمنا از شهرستان دهاقان، با اشاره به جایگاه عدالت و توجه جامعه و همچنین تاکیدات مقام معظم رهبری بر اجرای صحیح آن، اظهار کرد: همه امکاناتی که دولت و نمایندگان در اختیار دارند باید با عدالت بکار گرفته شود و شرایطی که مردم از آن رنج می برند و همه مسئولان به آن آگاهی دارند نیز مورد توجه قرار گیرد.

وی جلوگیری از فساد را خواسته مردم و مسئولان از قوه قضائیه عنوان کرد و گفت: برخی بی تدبیری ها منجر به ایجاد فساد و از بین رفتن برخی ارتباطات تنگاتنگ شده که باید از بین بروند.

نماینده مردم شهرستان های شهرضا و دهاقان در مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: شوراهای حل اختلاف دچار مشکلاتی بسیاری هستند و دولت باید در لایحه بودجه سال آینده منابعی را برای این نهاد در نظر داشته باشند.

محمودی با اشاره به مشکلات سازمان ثبت اسناد در کل کشور خواستار رفع موانع و توجه بیشتر دولت به این سازمان شد و خاطر نشان کرد: حفظ و بایگانی پرونده ها از اهمیت بالایی برخوردار است و باید به آن ها توجه ویژه شود.

وی با اشاره به راه اندازی سامانه ثبت اموال مسئولان، تصریح کرد: انتظار داریم اطلاعات وارد شده راستی آزمایی شود و این روند ادامه داشته باشد.

کد خبر 399593

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.