شهرداری بزرگترین حامی حقوق شهروندی است

شهردار کلیشادوسودرجان گفت: مدیران شهری در تمامی بخش‌ها باید تلاش کنند تا با خدمات‌رسانی مناسب به شهروندان از حقوق آنان پاسداری کنند.

حامد اخگر در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا از برگزاری کارگاه آموزش خانواده با موضوع «چگونه زندگی خوشبخت را تجربه کنیم؟» در شهرداری کلیشادوسودرجان خبر داد و اظهار کرد: بخش مهمی از رسالت‌های فرهنگی مدیریت شهری، برگزاری دوره‌های آموزشی با موضوع سبک زندگی سالم برای شهروندان است.

وی با تاکید بر ضرورت صیانت از حقوق شهروندی و آگاه‌سازی و آموزش شهروندان، خاطرنشان کرد: توجه به فرهنگ و تربیت شهروندی در شمار مهم‌ترین وظایف شهرداری در امور عمرانی و خدماتی است؛ این مسئله در کاهش مخاطرات شهری نقش بسزایی دارد به همین دلیل شهرداری کلیشادوسودرجان توجه به اینگونه برنامه‌ها را جزو اولویت‌های خود قرار داده است.

شهردار کلیشادوسودرجان تصریح کرد: آموزش شهروندان در راستای توسعه مشارکت و بهره‌گیری از توانمندی‌های آنان در عرصه‌های مختلف نقش مهمی در توسعه و پیشرفت پروژه‌های شهری دارد.

اخگر اظهار کرد: کارگاه‌های آموزشی با موضوع همسرداری، فرزندپروری، مدیریت خانواده و مشارکت اجتماعی در طول سال برگزار می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: شهرداری در نه ماه گذشته سال جاری انواع  برنامه‌های فرهنگی، سلسله جلسات آموزش خانواده و حقوق شهروندی، همایش‌های دوچرخه‌سورای و پیاده‌روی را اجرا کرده که بزرگترین آن‌ها گردهمایی بزرگ غدیریون بود.

کد خبر 399334

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.