۷۰ درصد آبیاری با روش قطره‌ای و بابلر انجام می‌شود

مدیر منطقه ۱۵ شهرداری اصفهان گفت: در حال حاضر ۷۰ درصد آبیاری منطقه ۱۵ با روش قطره‌ای و بابلر(آب‌فشان) انجام می‌شود.

مسعود قاسمی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: با توجه به اینکه منابع آب‌های زیرزمینی کاهش یافته یا دچار آلودگی شده، نمی‌توان از آن برای آبیاری فضای سبز منطقه استفاده کرد.

وی افزود: خوشبختانه با پیگیری‌های صورت گرفته مقرر شده سال آینده به میزان ۱۰ لیتر بر ثانیه پساب تصفیه شده از فاضلاب شهر اصفهان دریافت کنیم که در صورت تحقق معضل کم‌آبی در منطقه ۱۵ برطرف خواهد شد.

مدیر منطقه ۱۵ شهرداری اصفهان تصریح کرد: در گذشته آبیاری فضای سبز منطقه به روش غرقابی انجام می‌شد که با پیگیری‌های صورت گرفته در حال حاضر ۷۰ درصد آبیاری با روش بابلر(آب‌فشان) و قطره‌ای انجام می‌شود.

وی با بیان اینکه سالانه بودجه مناسب برای بابلر کردن بلوارها و آبیاری قطره‌ای فضاهای سبز منطقه ۱۵ اختصاص می‌یابد، گفت: در سال جاری یک میلیارد تومان برای این امر اختصاص یافته است

قاسمی ادامه داد: در بخش تخلفات شهری بیشترین تخلف در اراضی کشاورزی انجام می‌شود به طوری که افراد خاطی، اراضی را محصور و در آن اقدام به ویلاسازی می‌کنند که در این راستا اقدمات قانونی با استفاده از حکم دادستانی انجام شده است.

مدیر منطقه ۱۵ شهرداری اصفهان با تاکید بر بروز رسانی پرداخت حقوق کارگران منطقه، خاطرنشان کرد: خوشبختانه در حال حاضر بدهی معوق به کارگران و کارکنان نداریم و در آینده‌ای نزدیک نیز با برنامه‌ریزی‌های انجام شده، حقوق کارگران شرکتی و کارمندان شهرداری به صورت همزمان پرداخت خواهد شد.

کد خبر 399253

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.