گوشی جدید ال‌ جی چه ویژگی‌هایی دارد؟

در آخرین پتنت ثبت‌شده‌ ال‌جی، طراحی گوشی هوشمند تاشدنی به‌ اشتراک گذاشته شده است که شباهت زیادی به طراحی هواوی میت ایکس دارد.

به گزارش ایمنا، در سال ۲۰۱۹ شاهد معرفی گوشی‌های هوشمند تاشدنی تولیدکنندگان مختلف بودیم؛ آخرین اخبار حاکی از آن است که ال‌جی نیز مشغول تولید گوشی هوشمند تاشدنی جدیدی است.

 آخرین پتنت ثبت‌شده‌ این شرکت، طراحی دستگاه تاشدنی را نشان می‌دهد که شباهت زیادی به طراحی هواوی میت ایکس دارد. پتنت مذکور در ماه می ۲۰۱۹ با عنوان Hague International Design System ثبت شده و ۲۹ نوامبر ۲۰۱۹ مستندات مربوط به آن با عنوان Mobile phone  منتشر شده است.

به‌نظر می‌رسد گوشی جدید از دوربین چهارگانه بهره خواهد برد؛ باتوجه‌ به اطلاعات پتنت، گوشی تاشدنی ال‌جی مجهز به جک هدفون ۵.۳ میلی‌متری خواهد بود که کمتر دستگاهی از آن بهره می‌برد.

در سال ۲۰۱۸، مدیرعامل ال‌جی تأیید کرده بود که این شرکت روی طراحی و تولید گوشی هوشمند تاشدنی کار می‌کند، اما در آن مقطع زمانی صحبتی از زمان آغاز به کار یا معرفی دستگاه تاشدنی ال‌جی نشده بود.

باتوجه‌ به اینکه به پایان سال ۲۰۱۹ نزدیک می‌شویم، احتمال دارد ال‌جی سال آینده گوشی هوشمند تاشدنی خود را به بازار معرفی کند. شرکت سامسونگ نیز روی گوشی هوشمند تاشدنی بعدی خود با نام گلکسی فولد ۲ کار می‌کند که بتواند جایگزین مناسبی برای گلکسی فولد باشد.

منبع: زومیت

کد خبر 399125

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.