فرمانده ارتش روز نیروی دریایی را تبریک گفت

فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران در پیامی روز نیروی دریایی را به فرماندهان و کارکنان این نیرو و خانواده‌های آنان تبریک گفت.

به گزارش ایمنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی ارتش جمهوری اسلامی ایران، در متن پیام امیر سرلشکر سیدعبدالرحیم موسوی خطاب به امیردریادار حسین خانزادی فرمانده  نیروی دریایی راهبردی ارتش جمهوری اسلامی ایران آمده است: هفتم آذر ماه هر سال یادآور دلیرمردان فراموش نشدنی نیروی دریایی است که در یک نبرد تاریخی کتاب زرین افتخارات دریادلان را مزین به پیروزی شصت و هفتمین روز شروع جنگ تحمیلی کردند و این روز به پاس عظمت آن حماسه کم نظیر به نام روز نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران ثبت شد.

در ادامه این پیام آمده است: به خواست خداوند بزرگ، با تدابیر حکیمانه حضرت امام خامنه ای(مدظله العالی) این نیروی سترگ روزبه‌روز در مسیر ارتقا پیش رفته و امروز پرچم اقتدار ایران سربلند اسلامی در اقیانوس ها است.

در بخش دیگر پیام فرمانده کل ارتش آمده است: با بزرگداشت شهدای والا مقام نیرو و ادای احترام به خانواده‌های محترم آن‌ها و جانبازان صبور، اینجانب ضمن تقدیر و تشکر از همه‌ی همرزمان عزیزم در نیروی دریایی، به خانواده‌های بزرگوار و صبور آنها درود می‌فرستم و با تبریک روز نیروی دریایی راهبردی از درگاه خداوند بزرگ توفیق روز افزون همه شما را خواستارم.

کد خبر 398521

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.