این لپ‌تاپ در کمتر از یک ساعت شارژ می‌شود

سرفیس لپ تاپ ۳ نسخه ۱۵ اینچی، نسل جدید لپ‌تاپ حرفه‌ای شرکت مایکروسافت است که با قابلیت‌های بهبود یافته وارد بازار شده است.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، نسبت تصویر سرفیس لپ‌تاپ ۳ مایکروسافت مدل ۱۵ اینچی، همانند نسخه ۱۳.۵ اینچی خود ۳:۲ است و از رزولوشن ۱۶۶۴ * ۲۴۹۶ بهره می‌برد. این لپ‌تاپ دارای نمایشگر همیشه روشن است، یعنی بلافاصله با باز کردن لپ‌تاپ صفحه نمایش آن فعال می‌شود و از لمس ۱۰ نقطه به طور همزمان پشتیبانی می‌کند.

شرکت مایکروسافت بدنه سرفیس لپ ‌تاپ ۳ را به طور خاصی طراحی کرده است، به طوری که در حاشیه اطراف نمایشگر هیچ اثری از لاستیک محافظ یا بلندگو دیده نمی‌شود. این لپ‌تاپ با توجه به ابعاد آن فوق‌العاده سبک به نظر می‌رسد؛ تنها ۱.۵۴ کیلوگرم وزن دارد که در مقایسه با مک بوک پرو، سبک‌تر است.

مقدار فاصله بین دکمه‌های صفحه کلید نسخه جدید سرفیس لپ‌تاپ ۳، ۱.۳ میلی‌متر است و هنگام استفاده از کلیدها در زمان تایپ‌کردن هیچ صدایی شنیده نمی‌شود. اندازه تاچ پد این دستگاه نیز نسبت به مدل قبلی ۲۰ درصد افزایش پیدا کرده است.

این لپ‌تاپ دارای فناوری شارژ سریع است و باتری آن در کمتر از یک ساعت شارژ می‌شود. کاربران می‌توانند با هر بار شارژ کردن باتری، یک روز کامل از لپ‌تاپ خود استفاده کنند. می‌توان این دستگاه را از طریق درگاه USB-C و درگاه Surface Connector  شارژ کرد.

نسخه ۱۵ اینچی سرفیس لپ‌تاپ ۳ مجهز به پردازنده جدید AMD است و از تراشه‌ای نیمه اختصاصی به نام Ryzen Surface Edition بهره می‌برد که سریع‌ترین پردازنده موجود در این مدل لپ تاپ‌ها محسوب می‌شود. سرفیس لپ‌تاپ ۳ دارای حداکثر ۳۲ گیگابایت حافظه رم و یک ترابایت حافظه ذخیره سازی از نوع SSD است که کاربران می‌توانند حافظه SSD را عوض کنند.

قیمت سرفیس لپ‌تاپ ۳ نسخه ۱۵ اینچی مایکروسافت،  هزار و 199 دلار ارزیابی شده و در رنگ‌های مشکی مات، پلاتینیومی و آبی کبالتی در بازار موجود است.

کد خبر 398293

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.