ورود موج بارشی به اصفهان از پنجشنبه

کارشناس مسئول پیش بینی هوای استان اصفهان با اشاره به نفوذ موج بارشی به کشور از روز پنجشنبه، گفت: این سامانه نیمه غربی استان اصفهان را تحت تاثیر قرار خواهد داد.

ابراهیم هنرمند در گفت و گو با خبرنگار ایمنا با اشاره به تداوم جوی آرام و پایدار بر استان، اظهار کرد: وضعیت جو در بیشتر مناطق استان در دو روز آینده به صورت نیمه ابری تا ابری، مه رقیق و گاهی افزایش ابر و وزش باد ملایم خواهد بود.

وی با بیان اینکه امروز و فردا (چهارشنبه) وارونگی دما و افزایش غلظت آلاینده ها در مناطق مرکزی و صنعتی به ویژه در کلانشهر اصفهان باعث کاهش کیفیت هوا و دید افقی می شود، افزود: آلودگی هوا تا روز پنجشنبه ادامه دارد اما با ورود سامانه ناپایدار از بعد از ظهر پنجشنبه وضعیت کیفی هوا بهبود می یابد.

کارشناس مسئول پیش بینی هوای استان اصفهان با اشاره به نفوذ امواج بارشی به کشور در پایان هفته، گفت: این سامانه بارشی مناطق غربی استان اصفهان را تحت تاثیر قرار خواهد داد و احتمال بارش در نیمه غربی استان وجود دارد.

هنرمند با اشاره به افزایش دو تا پنج درجه ای بیشینه دمای هوا در ۲۴ ساعت آینده، اظهار کرد: خوروبیابانک با دمای ۱۵ درجه سانتی گراد بالای صفر و بویین میاندشت با دمای چهار درجه سانتی گراد زیر صفر به ترتیب گرمترین و سرد ترین مناطق استان خواهند بود.

وی افزود: بیشینه دما در کلانشهر اصفهان امروز به ۱۱ درجه سانتی گراد بالای صفر و کمینه دما صبح فردا به یک درجه سانتی گراد بالای صفر می رسد.

کد خبر 398195

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.