هدیه "سخا" به مادر شهید خرازی

پنجمین دیدار مردمی شهردار اصفهان در قالب پنجاه و یکمین نشست از سلسله نشست‌های «هم اندیشی اصفهان فردا» با حواشی همراه بود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، این دیدار سه ساعته که با حضور برجسته افراد صاحب نام و چهره‌های سرشناس انقلابی، علمی، فرهنگی و هنری از جمله «طیبه تابش» مادر سردار شهید حاج حسین خرازی، فرمانده لشگر امام حسین(ع) در دوران دفاع مقدس، «محمدرضا نریمانی» از بازیگران پیشکسوت تئاتر و تلویزیون، «صفورا روح‌الامین» رییس بیمارستان شهید بهشتی اصفهان، «امامی» خواهرزاده شهید آیت‌الله سید محمدحسین بهشتی، «حجت الاسلام مؤمنی» از مدرسان حوزه علمیه اصفهان، تعدادی از مسئولان نظامی و انتظامی همچنین «مصطفی بحق» رییس اتحادیه خوارو بار و آجیل‌فروش اصفهان همراه بود؛ حواشی این دیدار به شرح زیر است:

♦ تعدادی از حاضران در جلسه پدران یک تا دو شهید بودند که برای تقدیر از اقدامات شهرداری اصفهان و بیان مشکلات محله‌های خود در این دیدار حضور یافته بودند.

از دیگر نکات برجسته در این دیدار می‌توان به حضور چند نفر از مشاوران شهردار اصفهان از جمله مشاور شهردار اصفهان در امور هیئات مذهبی و مساجد، مشاور رسانه‌ای شهردار، مشاور امور جوانان اشاره کرد.

♦ استاد شعر «فضل‌الله شیرانی بیدآبادی متخلص به سخا» ضمن تقدیر از فعالیت‌های شهرداری اصفهان و تدابیر شهردار سپاس‌نامه‌ای در وصف شهردار اصفهان قرائت کرد و این شعر را در قالب دو قاب نفیس تقدیم شهردار اصفهان و مدیر منطقه یک کرد و قاب دیگری مزین به «اسماءالله» را توسط شهردار اصفهان به مادر سردار شهید حاج حسین خرازی اهداء کرد.

هفته بسیج نیز بهانه‌ای شد تا تعدای از مسئولان نظامی و انتظامی نیز برای دیدار با شهردار اصفهان در جلسه حضور داشته باشند؛ «سردار لاله‌زار» از سرداران جهادگر بازنشسته‌ای بود که در این دیدار به بیان دغدغه‌ها و مشکلات پرداخت.

♦ در بین حاضران «محمدرضا نریمانی» بازیگر پیشکسوت تئاتر و تلویزیون نیز حضور داشت و با بیان یک لطفه لبخند را بر لبان حاضران نشاند.

کد خبر 398071

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.