زندانیان فشافویه وضعیت خوبی ندارند/ کمبود امکانات پس از بازداشت‌های اخیر

رئیس شورای اسلامی شهر ری گفت: کارکنان سازمان زندان‌ها در فشافویه شرایط سختی را می‌گذرانند، چه برسد به زندانیان.

به گزارش  ایمنا، حسن خلیل‌آبادی در خصوص وضعیت زندان فشافویه پس از انتقال بازداشتی‌های ناآرامی‌های اخیر به آنجا، اظهار کرد: ابتدا از دادستان کشور که در این شرایط به زندان فشافویه رفتند تشکر می‌کنم، چرا که حضور دادستان باعث می‌شود، مقررات و قوانین مربوط به بازداشتی‌ها به طور کامل رعایت شود.

وی با اشاره به جمعیت بالای زندانیان در این زندان تصریح کرد: در پی اتفاقات اخیر جمعیت بازداشتی‌ها در این زندان بیشتر از قبل شده و جوابگوی این حجم از بازداشتی نیست.

رئیس شورای اسلامی شهرستان ری تصریح کرد: زندان فشافویه امکانات لازم را ندارد و استقرار این تعداد بازداشتی در این مکان سخت است، از همه مسئولان به ویژه مسئولان قضائی خواهش می‌کنم در شرایط کنونی توجه و رسیدگی بیشتری به این زندان داشته باشند.

وی با تاکید بر اینکه باید هرچه سریعتر در خصوص بازداشتی‌ها غربالگری صورت گیرد تا آنهایی که مجرم نیستند و یا به صورت تصادفی و ناآگاهانه در ناآرامی‌های اخیر مشارکت داشتند، آزاد شوند، ادامه داد: قوه قضائیه باید بر شرایط نگهداری بازداشتی‌ها در زندان نظارت کامل داشته باشد، زیرا در فشافویه زندانیان خطرناک نیز بازداشت هستند و مسئولیت قوه قضائیه در این حوزه سنگین است و تقاضا داریم، مسئولان قضائی نسبت به این امر دقت لازم را داشته باشند.

عضو شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به کمبود امکانات در زندان فشافویه به ایلنا گفت: کارکنان سازمان زندان‌ها در آنجا شرایط سختی را می‌گذرانند، چه برسد به زندانیان؛ امیدواریم سازمان زندان‌ها، وزارت دادگستری، قوه قضائیه و مسئولان دولتی و استانی کمک کنند و شرایط این زندان بهتر شود.

کد خبر 398044

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.