مدیر یک آژانس هواپیمایی در اصفهان به جرم کلاهبرداری دستگیر شد

فرمانده انتظامی استان اصفهان گفت: مدیر یک آژانس هواپیمایی که به بهانه اخذ ویزا و اقامت در خارج از کشور بالغ بر ۱۵ میلیارد ریال کلاهبرداری کرده و متواری شده بود، دستگیر شد.

به گزارش ایمنا به نقل ازپایگاه خبری پلیس، سردار مهدی معصوم بیگی در تشریح جزئیات این خبر اظهار کرد: در پی شکایت تعداد زیادی از شهروندان در شهرستان شاهین شهر و میمه مبنی بر کلاهبرداری یک آژانس هواپیمایی و جهانگردی از آنان موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی این شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: در تحقیقات صورت گرفته توسط کارآگاهان مشخص شد  این دفتر به صورت غیر قانونی در زمینه اخذ ویزا و اقامت هموطنان در خارج از کشور فعالیت داشته و به این بهانه نیز اقدام به بستن قرارداد با مشتریان و اخذ مبالغ سنگین از آنان کرده است.

سردارمعصوم بیگی با بیان اینکه این دفتر پس از مدتی تعطیل و کارکنان آن متواری شده بودند گفت: بررسی های صورت گرفته حاکی از کلاهبرداری ۱۵ میلیارد ریالی آژانس هواپیمایی و جهانگردی از ۴۰ نفر بود.

این مقام ارشد انتظامی ادامه داد: سرانجام کارآگاهان با تلاش شبانه روزی و به کارگیری یک سری اقدامات علمی و تخصصی موفق شدند یکی از مدیران متواری این دفتر را شناسایی و در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر کنند که وی  پس از دستگیری در مواجهه با مدارک و مستندات ارائه شده به بزه انتسابی خود اعتراف کرد.

سردار معصوم بیگی با بیان اینکه تحقیقات کارآگاهان برای شناسایی و دستگیری سایر عوامل مرتبط با این پرونده کماکان ادامه دارد به شهروندان توصیه کرد از پرداخت وجوه به مؤسسات و دفاتری که به صورت غیر قانونی وغیر مجاز فعالیت می کنند خودداری کرده و در صورت مشکوک شدن به فعالیت این گونه دفاتر موضوع را از طریق شماره تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

کد خبر 397954

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.