اغتشاشات اخیر از طریق فضای مجازی مدیریت می‌شد

معاون فضای مجازی دادستانی کل کشور گفت: دشمن از طریق فضای مجازی در حال جذب و آموزش نیرو است و در اغتشاشات اخیر نیز توانسته بود با بکارگیری اراذل و اوباش امنیت مردم و کشور را نشانه بگیرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا  از شهرستان نطنز، جواد جاویدنیا به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج و در آئین اولین یادمان شهید مدافع حرم شهید مجید قربانخانی که در شهر بادرود برگزار شد، اظهار کرد: از مدت ها قبل مردم ایران زیر بمباران تبلیغات رسانه‌ای دشمن و هدف جنگ نرم قرار دارند.

وی گفت: دشمن از طریق فضای مجازی در حال جذب و آموزش نیرو است و در اغتشاشات اخیر نیز توانست با بکارگیری اراذل و اوباش امنیت مردم و کشور را نشانه بگیرد و در این زمینه شاهد ریخته شدن به ناحق خون های جوانان و شهدای امنیت بودیم .

معاون فضای مجازی دادستانی کل کشور تصریح کرد: بحث باز یا بسته بودن اینترنت بین الملل نیست بلکه اگرمنویات مقام معظم رهبری جدی گرفته می‌شد و ابزار نفوذ دشمن در این فضا گرفته شده بود و در مقابله با نفوذ و عملیات فریب دشمن، شبکه ملی اطلاعات تقویت می‌شد و نیازهای پایه ای ایجاد پیام رسان های داخلی برطرف می‌شد امروز دیگر شاهد اغتشاشات در داخل نبودیم .

وی افزود: در حال حاضر  خط مقدم دفاع مقدس در فضای مجازی است و دشمن در فضای مجازی آرایش جنگی به خود گرفته است.

جاوید نیا ادامه داد: تا زمانی که مردم و مسئولان  کشور در این مسیر یکصدا و همدل نشوند و شر ابزارهای صهیونیستی را از سر خود کم نکنند به طور قطع و یقین در این جنگ تلفات خواهیم داد .

کد خبر 397869

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.