نمایندگان هم مانند مردم از سایت های خبری متوجه افزایش قیمت بنزین شدند

نماینده مردم شهرضا و دهاقان در مجلس شورای اسلامی گفت: ارز۴۲۰۰ تومانی یک فرصت فساد آورد بود چراکه برخی آن را گرفتند ولی هیچ کالایی را وارد نکردند و دولت نیز نظارتی برآن نداشت.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان دهاقان، سمیه محمودی امروز (شنبه دوم آذر ماه) در جلسه شورای اداری شهرستان، اظهار کرد: کشور در برهه های مختلف مورد هجوم نظامی و فرهنگی کشورهای غربی قرار گرفته است. دشمنان هرگز دست دوستی به سوی ما دراز نکرده اند و می خواهند بارفتارهای خود نظام را زمین گیر کنند.

وی افزود: بسیجی بودن تنها داشتن کارت بسیج نیست. بسیجی کسی است که با ایمان و اخلاق به دنبال آرمان های انقلاب باشد و از آن حراست کند.

نماینده مردم شهرضا و دهاقان در مجلس شورای اسلامی باتوجه به وضعیت گرانی بنزین و اعتراضات اخیر گفت: اعتراض حق مردم است اما صف معترضان از آشوبگران جداست. در هفته ای که گذشت بر اثر همین ناآرامی ها جوانان زیادی را از دست دادیم، خانواده هایی بی سرپرست شدند و هزینه هایی به وجود آمد که جبران ناپذیر است.

محمودی تصریح کرد: نمایندگان مجلس از گران شدن نابه‌هنگام قیمت بنزین اطلاعی نداشتند و ما نیز مانند مردم از طریق شبکه های مجازی و سایت های خبری مطلع شدیم. نمایندگان معتقد بودند شرایط اقتصادی فعلی اجازه نمی دهد این افزایش اعمال شود اما تصمیمات سران سه قوه نیز یک شبه اتفاق نیفتاده است و حاصل ماه ها کارشناسی و برگزاری جلسات مختلف بوده که حمایت رهبری را هم همراه داشت.

وی از واریز یارانه و بی استفاده بودن کارت های سوخت نیز گلایه کرد و گفت: باید به این مسائل توجه بیشتری شود. کارت سوخت با قابلیت هایی که دارد از قاچاق سوخت جلوگیری می کند. یارانه ها نیز باید عادلانه تقسیم شود.

نماینده مردم شهرضا و دهاقان در مجلس شورای اسلامی خاطر نشان کرد: در مباحثی مانند بودجه سال ۹۸ و لایحه بودجه نیز باید برنامه ریزی ها منسجم تر باشد تا شرمنده مردم نشویم و شرایط اقتصادی بهتری را فراهم کنیم.

کد خبر 397782

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.