بهروز: معترضان از مردم و طبقات ضعیف جامعه بودند

دبیر جمعیت زنان مسلمان نواندیش اصفهان گفت: مسئولان باید مردم را توجیه کنند که با آسیب به اموال عمومی مشکلی حل نمی شود و بدون اعمال خشونت مردم را آرام کنند. برخوردها باید ملایم تر و با رأفت بیشتری صورت گیرد و متولیان چشم خود را روی برخی اتفاقات پیش آمده ببندند.

مهری بهروز در مورد مصوبه افزایش قیمت بنزین به خبرنگار ایمنا گفت: طرح واقعی سازی نرخ قیمت بنزین سال ها قرار بود انجام شود اما نباید با عجله، بدون برنامه ریزی و بدون پیش‌بینی واکنش مردم اجرا می شد. اگر قیمت بنزین ۱۵۰۰ تومان در نظر گرفته می شد و به صورت پلکانی افزایش می یافت مردم بخوبی توجیه می شدند.

وی افزود: قطعا زمانی که قیمت یک لیتر آب ۱۵۰۰ تومان است، قیمت بنزین باید بیش از این باشد اما نباید این افزایش قیمت به صورت ناگهانی و با بی احتیاطی اجرا می شد.

دبیر جمعیت زنان مسلمان نواندیش اصفهان در پاسخ به این سوال که دولت و اصلاح طلبان با استفاده چه راهکارهایی می‌توانند فشارهای این طرح را برای مردم کمتر کنند؟ گفت: دولت باید به دهک‌های پایین جامعه توجه بیشتری کند و اگر واقعا مصوبه افزایش قیمت بنزین تاثیر مثبت روی زندگی مردم دارد، کاری کند که مردم نیازمند این تاثیرات را در زندگی خود حس کنند. خود مردم هم باید به دولت کمک کنند.

بهروز در مورد نحوه واکنش مردم به این مصوبه گفت: معترضان از مردم و طبقات ضعیف جامعه بودند. این اعتراضات بیشتر در محلات کمتر برخوردار رخ داد. اما مسئولان باید مردم را توجیه کنند که با آسیب به اموال عمومی مشکل حل نمی شود و بدون اعمال خشونت مردم را آرام کنند. برخورد ها باید ملایم تر و با رأفت بیشتری صورت گیرد و متولیان چشم خود را روی برخی اتفاقات پیش آمده ببندند.

وی خاطرنشان کرد: نحوه برخورد مردم نیز اشتباه بود . هرچه به اموال عمومی آسیب برسد این خود مردم هستند که باید هزینه آن را بپردازند و این حرکت معقولی نیست.

کد خبر 397361

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • احمد IR ۲۰:۵۰ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۸
    0 0
    با سلام ، خانم محترم ، آیا همه معترضین جزو مردم عادی بودند ؟!!!! مردم عادی ، به مسجد حمله می کنند ؟!!! مردم عادی اقدام به قتل مدافعان امنیت می کنند ؟!!!مردم عادی اقدام به آتش زدن منزل مسکونی مردم می کنند ؟!!! مردم عادی ، خودروی مردم را آتش می زنند ؟!!! افرادی در همین رسانه های معاند گفتند که در دوسال گذشته در شبکه های اجتماعی ، آموزش نحوه تخریب و آتش سوزی می دادند ، واقعیت اینست که اغتشاشگران در بین مردم عادی که معترض افزایش قیمت بنزین بودند ، رخنه کرده بودند ، متاسفانه در حوادث دیماه نود و شش هم برخی از فعالین سیاسی همه معترضین را مردم عادی قلمداد می کردند و از بکار بردن کلمه آشوبگر پرهیز می کردند !!!!! دشمن شمشیر را از رو بسته ، تخریبگران آموزش دیده بودند ،یک فرد عادی معترض ، اگر هم تخریبی انجام دهد ، اینقدر حرفه ای و گسترده نمی تواند چنین کند و اقدام به جنایت هم نمی کند.