پروژه آفتاب در ناآرامی‌های اخیر بیشترین خسارت را دید

معاون عمران شهری شهردار اصفهان با بیان اینکه حدود ۵۶۰ میلیون تومان از مصالح پروژه اردستانی به سرقت رفته است، گفت: در ناآرامی‌های چند روز گذشته آسیب زیادی به پروژه تقاطع غیرهمسطح آفتاب در بزرگراه شهید اردستانی وارد شد.

ایرج مظفر در گفت و گو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: متأسفانه داربست‌های قالب‌بندی شده در پروژه آفتاب به سرقت رفته که نیروهای کنترل نظارت شهرداری با حضور خود در محل پروژه، سعی در کنترل شرایط دارند.

وی با بیان اینکه مسدود شدن راه‌ها در دو روز اخیر منجر به کاهش فعالیت ساخت و ساز در پروژه تقاطع غیرهمسطح آفتاب شده است، افزود: دیگر پل‌های بزرگراه شهید اردستانی و تقاطع نصف جهان از دیگر پروژه‌های آسیب دیده شهرداری اصفهان در ناآرامی‌های روزهای گذشته به شمار می‌رود.

معاون عمران شهری شهردار اصفهان ادامه داد: ساخت و ساز در سایر پروژه‌ها طبق برنامه پیش رفته و در جهت حفظ امنیت پروژه‌ها افزایش نیروهای نگهبان و حصاربندی در اطراف پروژه‌ها انجام شده است.

وی تصریح کرد: فعالیت در پروژه‌های داخل شهر همچون پیاده‌روسازی سطح مناطق و پروژه‌هایی که تامین مصالح آنها با مشکل رو به رو بوده، متوقف شده، اما فعالیت در کارگاه‌های بزرگ ادامه دارد.

مظفر با اشاره به خسارت مالی که تاکنون به پروژه‌های پل اردستانی وارد شده است، گفت: حدود ۵۶۰ میلیون تومان از مصالح پروژه اردستانی به سرقت رفته است.

کد خبر 397272

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.