مجوز فروش ۱۴۰۰ میلیارد تومان اوراق مشارکت برای بازآفرینی مشهد صادر شد

رئیس شورای اسلامی مشهد با بیان اینکه برای طرح بازآفرینی شهر مشهد مجوز فروش ۱۴۰۰ میلیارد تومان اوراق مشارکت صادر شده است، گفت: سعی داریم فضای مطلوبی را در شهر ایجاد کنیم.

به گزارش خبرنگار ایمنا، محمدرضا حیدری عصر امروز (پنجشنبه) در آئین اختتامیه دومین اجلاس مشورتی روسای کمیسیون‌های معماری و شهرسازی کلانشهرها و مراکز استان‌ها ضمن تبریک میلاد پیامبر اکرم (ص) و امام صادق (ع) که به میزبانی شورای شهر مشهد برگزار شد با بیان اینکه در شهر مشهد به دلایل بسیار مشخص شرایط نامتوازنی را داریم، اظهار کرد: از جمعیت بیش از سه میلیون نفری شهر مشهد یک سوم از آنها در یافت ناکارآمد شهری زندگی می‌کنند.

وی با بیان اینکه مشهد شهر مهاجرپذیر است و از این رو اصلاح بازآفرینی کار سختی است، تصریح کرد: در مناطق مختلف مشهد ۲۰ دفتر تسهیل گری راه‌اندازی شده است و تا ۶۰ دفتر دپیش بینی شده است، اما برای بیش از ۴۵۰ هزار هکتار بافت ناکارآمد باید برنامه‌ریزی جدی تری داشت.

رئیس شورای اسلامی مشهد با بیان اینکه برای طرح بازآفرینی شهر مشهد مجوز فروش ۱۴۰۰ میلیارد تومان اوراق مشارکت صادر شده است، تصریح کرد: سعی داریم فضای مطلوبی را در شهر ایجاد کنیم.

وی با بیان اینکه پروژه‌های عمرانی شهر مشهد و دو خط فعال مترو در دستور کار شورای شهر است، تصریح کرد: سعی داریم در شهر شرایط مناسبی را برای شهروندان و زائران آنطور که شایسته است، ایجاد کنیم.

حیدری با بیان اینکه طرح شهر ترمیمی را در دستور کار داریم، ادامه داد: کاهش تخلفات در حوزه شهرسازی در این زمینه در دستور کار است و با مشارکت شهروندان محقق خواهد شد.

وی با بیان اینکه تشدید نابرابری‌های اجتماعی را در مشهد شاهد هستیم، ادامه داد: این امر به خوبی در متن و حاشیه شهر دیده می‌شود.

کد خبر 396850

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.