پروژه توسعه ریلی اصفهان ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است

مدیر کل اداره راه آهن منطقه اصفهان با بیان پروژه توسعه ۳۰۰ کیلومتری راه آهن در دست اقدام است، گفت: این پروژه ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته و بر اساس ترافیک ریلی منطقه پس از انجام این پروژه، تعداد قطار های مسافربری منطقه اصفهان افزایش پیدا خواهد کرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سیدرضا سادات حسینی ظهر امروز چهارشنبه _۲۲ آبان ماه_ در جمع خبرنگاران اظهار کرد: کنفرانس بین المللی ایستگاه های آینده از اتحادیه بین المللی راه آهن ها هر دو سال یکبار در یکی از کشور های عضو این اتحادیه برگزار می شود و خوشبختانه این دوره از کنفرانس با شعار "ایستگاه های راه آهن رونق بخش زندگی شهری" در ایران برگزار شد.

وی افزود: اجلاس بین المللی اعضای این اتحادیه از بیستم آبان ماه در تهران آغاز شد، به دنبال آن یکی از ایستگاه های ایران که اصفهان است، برای معرفی به میهمانان این اتحادیه در نظر گرفته شد.

سادات حسینی تصریح کرد: هدف اتحادیه بین المللی راه آهن های جهان، توسعه روش های همکاری های ریلی میان ادارات مدیریت راه آهن در سراسر کشور های منطقه است.

مدیر کل اداره راه آهن منطقه اصفهان با بیان اینکه اهمیت اصلی ایستگاه های راه آهن به تعداد مسافران و میزان باری است که در آن قرار می گیرد، گفت: حمل و نقل ریلی مسافر در اصفهان نیز هشت درصد از کل فعالیت را دربر می گیرد.

وی ادامه داد: بر اساس برنامه ششم توسعه، جابجایی بار و مسافر از طریق شبکه حمل و نقل ریلی باید افزایش پیدا کند و توسعه ایستگاه ها نیز یکی دیگر از اولویت های برنامه ریزی در افزایش میزان فعالیت های راه آهن اصفهان است.

مدیر کل اداره راه آهن منطقه اصفهان با بیان پروژه توسعه ۳۰۰ کیلومتری راه آهن در دست اقدام است، خاطر نشان کرد: این پروژه ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته و بر اساس ترافیک ریلی منطقه پس از انجام این پروژه تعداد قطار های مسافربری منطقه اصفهان افزایش پیدا خواهد کرد.

کد خبر 396703

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.