ملاقات حضوری عادل فردوسی پور با طرفدارانش

عادل فردوسی‌پور جمعه ۲۴ آبان نسخه‌ی فیزیکی کتاب صوتی «فوتبال علیه دشمن» را برای علاقه‌مندان امضا می‌کند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، عادل فردوسی پور مجری و تهیه کننده محبوب کشورمان که با توجه به اتفاقات رخ داده برای وی، در جامعه ما بیش از پیش محبوب شده، در کنار کار رسانه ای، سابقه‌ی ترجمه‌ی سه کتاب با نام های "هنر شفاف اندیشیدن، "هنر خوب زندگی کردن" و "فوتبال علیه دشمن" را دارد. 

او چند وقت یک بار به بهانه دیدار مردمی، تایمی را برای آن ها اختصاص می‌دهد و با آن ها ملاقات می‌کند و کتاب های ترجمه شده اش را برای آن ها امضا می کند. 

حالا او دوباره قرار ملاقات مردمی گذاشته و گفته کتاب فوتبال علیه دشمن را که چند وقت پیش نسخه صوتی اش را منتشر کرد و با استقبال خیره کننده مردم مواجه شد، برای آن ها امضا می کند.

این دیدار روز جعمه ۲۴ آبان ماه ۱۳۹۸ ساعت ۱۷ تا ۲۰ در کتاب‌فروشی نشر چشمه‌ی پریس انجام خواهد شد.

"فوتبال علیه دشمن" به قلم سایمون کوپر، قدرت و نفوذ فوتبال در عرصه‌های غیر فوتبالی را مورد بررسی قرار داده و از تأثیر فوتبال در دگرگونی ساختارهای اجتماعی، سیاسی و فرهنگی صحبت می‌کند.

فوتبال چیزی فراتر از محبوب‌ترین بازی جهان است. به تعبیر بسیاری از افراد فوتبال یک زبان بین‌المللی است که حکم مرگ و زندگی را دارد. پله معتقد است فوتبال بازی زیبایی است که جنگ‌ها را آغاز می‌کند و به پایان می‌رساند و بسیاری از دیکتاتورها را در قدرت نگه داشته است.

فوتبال علیه دشمن (Soccer against the enemy) در سال ۱۹۹۳ در نوزده فصل به چاپ رسید. ده سال بعد با افزودن دو فصل دیگر و ضمیمه تجدید چاپ شد. اثر حاضر در سال ۱۳۸۹ با ترجمه‌ی «عادل فردوسی پور»، مجری و گزارشگر محبوب فوتبال، در ایران منتشر شد و به سرعت در لیست پرفروش‌های بازار کتاب قرار گرفت.

سایمون کوپر (Simon Kuper) برای بررسی تأثیر فوتبال بر سیاست و فرهنگ به ۲۲ کشور سفر کرد. او در تلاش بود تا بداند چه چیزی باعث می‌شود کشورهای مختلف این بازی ساده را این‌قدر متفاوت بازی کنند.

کد خبر 396656

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.