اعطای گواهینامه استاندارد زمین بازی پارک‌ها به شهرداری همدان

گواهینامه استاندارد زمین بازی در پارک‌ها به شهرداری همدان اعطا شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مسلم بیات در همایش اهدای گواهینامه استاندارد زمین‌های بازی پارک‌ها، با تقدیر از اقدامات ارزشمند شهرداری همدان، اظهار کرد: ما می‌توانیم در استان همدان شاهد اتفاقات خوبی در حوزه شهربازی و فضای بازی باشیم که مدیریت شهری همدان در این حوزه عملکرد مناسبی داشته است.  

وی ادامه داد: باید برنامه‌ای مدون در حوزه استانداردسازی تدوین شود و شهرداری می‌تواند با انتخاب یک مدیر تضمین کیفی و احداث زمین‌های بازی استاندارد و تجهیز آن‌ها به الگویی در این زمینه تبدیل شود.

معاون ارزیابی کیفیت سازمان ملی استاندارد ایران وجود زمین‌های بازی استاندارد در پارک‌ها و بوستان‌های شهری را ضروری دانست و گفت: رشد و توسعه شهرنشینی نیازمند توجه به زیرساخت‌ها در حوزه‌های گوناگون شهری است که در این بین و با توجه به افزایش زندگی آپارتمان‌نشینی و هجوم مردم به فضاهای سبز و بوستان‌ها نیازمند زمین‌های بازی استاندارد در پارک‌ها هستیم.

بیات ابراز امیدواری کرد که این موضوع در تمامی شهرهای کشور مورد توجه قرار گیرد و در شهر همدان نیز ادامه داشته باشد تا شاهد ارتقای سلامت جسمی و روحی شهروندان به ویژه کودکان و نوجوانان در فضاهای تفرجگاهی باشیم.  

به گزارش ایمنا، در پایان این مراسم گواهینامه استاندارد زمین‌های بازی به خاطر اجرای مراحل استانداردسازی در بوستان‌های "مردم"، "شهید صابری"، "مهر"، "زنبق"، "مریم"، "مروارید" و "سپیده" به عباس صوفی شهردار همدان اهدا شد.

کد خبر 396655

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.