٣ امتیاز ارزشمند برای ستارگان ورامین

هایپر شهر با یک شکست خانگی سه امتیاز حساس را از دست داد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، تیم فوتسال هایپر شاهین‌شهر  در جریان هفته شانزدهم رقابت های لیگ برتر فوتسال، امروز –سه شنبه ۱۹ آبانماه - در سالن تختی شاهین شهر از ساعت ۱۷ میزبان تیم ستارگان ورامین بود؛ که این دیدار با نتیجه پنج بر سه به اتمام رسید و هایپرشهر از کسب سه امتیاز خانگی بازماند.

دیدار تیم‌های هایپرشهر شاهین شهر و ستارگان ورامین

سالن: تختی شاهین شهر

تماشاگران: ٣٠٠ نفر

هایپرشهر شاهین شهر:علی صدیق- امیر سیف اصفهانی- مجید حاجی بنده- کامبیز گمرکی - احسان فیروزپور – حمید کاهبنده-  مهرداد جابری-  مجید کیانی- سعید افشاری- ابراهیم حسینی –رضا آبگون- علی رمضانپور

 سرمربی : مهدی مصطفوی نژاد

ستارگان ورامین: محمد طاهری- مصطفی نعمت وند- اسماعیل وطن خواه- علی رهنما- امین مجیدی پور- ابوالفضل حسینی- مصطفی تاج الدین- محمد نجف زنگی- محمد گراوند- صابر رهنما- مجتبی نصیرنیا- امیرحسین الوندی

سرمربی : رضا داورزنی

اخطار:

هایپرشهر شاهین شهر:

ستارگان ورامین: مصطفی نعمت وند( دقیقه ۱۳)

گلزنان:

هایپرشهر شاهین شهر: کامبیز گمرکی ( دقیقه ۱۰) (دقیقه٢٤) (دقیقه ٣٤)

ستارگان ورامین: ابوالفضل حسینی ( دقیقه ۴) محمد نجف زنگی ( دقیقه ۹) امین مجیدی پور ( دقیقه ۱۷) (دقیقه ٢٢) گل به خودی (دقیقه ٢٨)

 دقایق حساس:

دقیقه ۲: فشار مضاعف و حملات تیمی ستارگارا ورمین در نهایت منجر به شوت شرکش محمد طاهری شد ولی علی صدیقی به زیبایی از دروازه هایپر حراست کرد.

دقیقه ۴: حرکت تیمی و پاس زیبای نعمت وند ابوالفضل حسنی را در موقعیت گلزنی قرارداد و حسینی با یک شوت به خلاف جهت صدیقی اولین گل دیدار را به نام خودش به ثبت رساند.

دقیقه ۸: اولین موقعیت جدی هایپرشهر بر روی دروازه ستارگان بر روی یک حرکت تیمی ایجاد شد اما شوت مهرداد جابری راهی اوت شد.

دقیقه ۹: حرکت زیبا و تیمی بازیکنان ستارگان در نهایت با شوت زیبای محمد نجف زنگی وارد دروازه صدیق شد تا نتیجه ۲ بر صفر به نفع ستارگان ثبت شود.

دقیقه ۱۰: برای هایپر شد در یک موقهیت بسیار خطرناک اعلام ضربه آزاد شد و مهرداد جابری با ساخته پرداخته کردن توپی زیبا برای کامبیز گمرکی زمینه ساز گل اول هایپرشهر بود.

دقیقه ۱۶: حرکت تیمی زیبای ستارگان ورامین باعث شد تا مجیدی پور با یک بغل پای ساده برای بار سوم دروازه هایپرشهر را باز کند.

دقیقه ۱۷: ابراهیم حسینی با از خود گذشتی تمام توپ مهاجم ستارگان را از روی خط دروازه هایپرشهر بیرون کشید تا اختلاف بیشتر از دو گل نشود.

دقیقه ۱۸: خطای محرز امین مجیدی پور بر روی بازیکن هایپرشهر موجب شد تا داور یک پنالتی نقطه دو برای هایپر اعلام کند اما اعتراض های مجیدی پور تمامی نداشت و با وجود اینکه سعید افشار توپ را به دستان دروازه بان ستارگان زد داور دستور به تکرار ضربه پنالتی داد. موضوع تکرار ضربه پنالتی موجب شد تا مجیدی پور بازهم اعتراض کند و افشاری نیز این پنالتی حساس را باز هم از دست بدهد.

دقیقه ٢٢: صدیق نتوانست شوت زیبای مجیدی پور را که پشت محوطه جریمه راهی دروازه اش شده بود مهار و مجیدی پور گل چهارم تیمش را به ثمر رساند.

دقیقه ٢٤: حرکت تیمی هایپر گمرکی را در موقعیت گلزنی قرار داد و گمرکی اختلاف را به دو گل رساند.

دقیقه ٢٨: فشار زیاد بازیکنان ستارگان باعث شد تا توپ ریباندی با اشتباه مهرداد جابری وارد دروازه هایپر شود.

دقیقه ٣٤: پاس زیبای سعید افشار و ضربه سر زیبای کامبیز گمرکی توپ را از بین پاهای دروازه بان ستارگان عبور داد تا سومین گل هایپر شهر بنام گمرکی ثبت شود.

حواشی:

محمد نوید بخش سنگربان هایپر شهر بدلیل سه اخطاره بودن در لیست این بازی حضور نداشت و بازی را از جایگاه تماشاگران نظاره گر بود.

به دلیل بالا رفتن هزینه کنداکتور شبکه تلویزیونی در نیم فصل دوم رقابت های لیگ برتر فوتسال در این دیدار نیز به مشابه شهرآورد فوتسالی اصفهان در هفته چهاردهم، خبری از پخش زنده نبود.

همانگونه که استقبال هواداران از دیدار های هایپرشهر به شدت کاهش یافت است، رسانه های گروهی نیز به ندرت در دیدارهای هایپر حاضر می شوند.

کد خبر 396582

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.