مطمئن باشید در ال‌گیلانو اتفاقی نمی‌افتد/با کدام دل تیم‌داری کنم؟

اسماعیل حاجی پور مالک تیم فوتبال داماش گیلان گفت: هواداران رشتی از بافرهنگ‌ترین و اصیل ترین هواداران ایران هستند و در داربی رشت هیچ اتفاق ناگواری رخ نخواهد داد.

اسماعیل حاجی پور در گفت و گو با خبرنگار ایمنا در خصوص داربی حساس گیلان بین داماش گیلان و سپیدرود رشت، اظهار کرد: ورزش یعنی دوستی، رفاقت، شرافت و جوانمردی. تختی خیلی مدال نداشت، اما به خاطر شرافت و جوانمردی ماندگار شد. مثل "نامجو" که اهل رشت بود او هم مانند تختی کم مدال داشت، اما به خاطر مردانگی اش نامش همچنان زنده است. اگر قرار است ورزش را با ناسزا و حرف های رکیک و جنگ و دعوا پیش ببریم بهتر است وجود نداشته باشد.

وی ادامه داد: فوتبال ۹۰ دقیقه است و از چند ساعت قبل مردم داخل استادیوم می آیند. هر کس باید تیم خودش را تشویق کند و مسائل حاشیه ای را کنار بگذارد. هواداران داماش هر تیمی که به رشت می آید را قبل و بعد از بازی تشویق می کنند و مورد حمایت قرار می دهند، ما روی این فرهنگ سازی به شدت کار می کنیم.

حاجی پور افزود: من خودم را جزئی از هر دو تیم با ریشه و با اصالت داماش و سپیدرود می دانم و فرقی برایم نمی‌کنند. از مردم درخواست می کنم فقط تیم خودشان را تشویق کنند و فرهنگ غنی گیلان و رشت را به رخ همه بکشند. آنقدر فرهنگ تماشاگران و مردم خونگرم رشت بالا است که مطمئن هستم روز بازی هیچ اتفاق ناگواری رخ نخواهد داد.

جایگاه داماش لیگ برتر فوتبال است

مالک داماش در خصوص شایعات پیرامون مدیریت این باشگاه، تصریح کرد: اتفاق خاصی قرار نیست رخ دهد. من آدمی هستم که ۴۲ سال است در ورزش کشور حضور دارم و فعلا سکاندار مالکیت داماش هستم تا یک اسپانسر قوی پیدا کنیم و این باشگاه را به جایگاه اصلی‌اش که لیگ برتر فوتبال ایران است برسانم.

حاجی پور در پاسخ به این سوال که چرا وضعیت مالی باشگاه های گیلانی مثل داماش سپیدرود ملوان و چوکا بد است و کسی پیگیر شرایط نیست؟ افزود: این مشکل فقط گریبانگیر شمالی ها نیست، بلکه دامن همه‌ تیم های خصوصی را گرفته است. متاسفانه هیچکس هم به داد ما نمی‌رسد. من یک مثال برای شما می زنم، تیم خصوصی داماش که یک افتخار برای استان گیلان است، در هیچ بازی نیست که جریمه‌اش نکنند. این درحالی است که در بازی که با چوکا در تالش داشتیم رئیس کمیته انضباطی فدراسیون هم حاضر بود و حتی قرار شد از باشگاه ما تقدیر کنند، درحالی که چند روز بعد ما را جریمه کردند.

با کدام دل تیم داری کنم؟ به اعضای باشگاه یک ریال نداده ام

وی افزود: با کدام دل تیم‌داری کنم؟ من اول فصل باید از جیب خودم کلی پول به همه نهادها بدهم. شما که می‌گویید وضع مالی ما خوب است، ولی باور کنید از اول فصل تا الان که هفته سیزدهم هستیم یک ریال من به اعضای باشگاه داماش پول ندادم، ولی همه آن ها از کادر فنی و خدماتی گرفته تا بازیکنان با غیرت و شرفشان برای سربلندی مردم رشت و داماش با تمام توان بازی کرده‌اند و کوچکترین اعتراضی نکرده اند. البته شک نکنید من به زودی طلب همه را پرداخت می کنم.

مالک داماش گیلان در پاسخ به سوالی در خصوص وضعیت نیمکت داماش و فراهانی سرمربی این تیم و اینکه گفته شده دست نشان نزدیک باشگاه است؟ گفت: سیامک فراهانی محصول داماش و از مکتب این باشگاه است و هیئت مدیره حامی او هستند و آقای فراهانی با قدرت به کارش ادامه خواهد داد.

استعداد تیم ملی جوانان را از منطقه محروم کشف کردیم

حاجی پور در خصوص دعوت پدیده داماش به تیم ملی فوتبال جوانان هم اظهار کرد: سینا شاه عباسی یک مدافع فوق العاده است. این بازیکن را از یک منطقه محروم کشف کردیم او آمد چند ماه در کنار داماش تمرین کرد و آقای استیلی به من زنگ زد که او را برای تیم ملی جوانان نیاز دارم و حالا او با موافقت ما و کادرفنی در تیم ملی است.

وی تصریح کرد: هدف ما اول کمک به تیم ملی است و تیم ملی برای ما مهم است، همان طور که قبلا جهانبخش را دادیم. ما پارسال در لیگ دو بودیم ولی امسال چند بازیکن از ما در لیگ برتر است. میلاد پورصف شکن در پیکان و آقاجانی در ذوب آهن هستتد. علی آل‌کثیر و خیلی های دیگر. امیدوارم به فوتبال کشورمان کمک کنیم. استان گیلان یک استان فوتبال خیز است، که همیشه در تیم ملی نماینده داشته است. امیدوارم به جایگاه اصلی مان برسیم.

مالک داماش در خصوص پیش بینی اش از نتیجه داربی گیلان، گفت: برنده بازی تماشاگران دو تیم هستند امیدوارم اخلاق را رعایت کنند.

به گزارش ایمنا، دیدار داماش و سپیدرود روز جمعه ۲۴ آبان ماه در ورزشگاه سردار جنگل رشت با قضاوت اشکان خورشیدی برگزار می شود.

کد خبر 396566

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.