سیاست‌های آمریکا در همه مولفه‌ها با شکست مواجه شده است

معاون هماهنگ‌ کننده سپاه با بیان اینکه چهل سال از انقلاب گذشته و هر روز ملت ما قدرتمندتر از قبل در این راه پیش رفته و در مقابل دشمنان ما خوار و ذلیل شده‌اند، گفت: سیاست‌های آمریکا در همه مولفه‌های قدرت با شکست مواجه شده است.

به گزارش ایمنا به نقل از پایگاه خبری سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، محمدرضا نقدی در جمع علمای شیعه و سنی استان گلستان، اظهار کرد: چهل سال از انقلاب گذشته و هر روز ملت ما قدرتمندتر از گذشته در این راه پیش رفته و در طرف مقابل دشمنان ما خوار و ذلیل شده‌اند.

وی افزود: در این چهار دهه هر چه آمریکا گفته، عکس آن اتفاق ‌افتاده و انقلاب اسلامی هیبت ظاهری آمریکا را شکسته ‌و امروز آمریکا از ما تشکر می‌کند که پهپاد بدون سرنشین ما را زدید، اما هواپیمای نظامی سرنشین‌دار را نزدید.

معاون هماهنگ کننده سپاه در ادامه تصریح کرد: این مهم نشان از این دارد که سیاست‌های آمریکا در همه مولفه‌های قدرت با شکست مواجه شده ‌و آمریکایی‌ها حتی نمی‌توانند آتش جنگل‌های خود را خاموش کنند.

نقدی افزود: علت قدرت و پیشرفت ما و شکست خوردن ذلیلانه آمریکا، اتصال و توکل به خداوند متعال و وحدت و یکپارچه بودن ما ملت ایران است

وی افزود: ملت ما با ایجاد وحدت، قدرت خداوند را متجلی کرد و به آیه شریفه " إِنْ تَنْصُرُوا اللَّهَ یَنْصُرْکُمْ وَیُثَبِّتْ أَقْدَامَکُمْ" عمل کرد. لازمه ادامه راه انقلاب همین دو مولفه اتصال به خداوند و حفظ وحدت است و ما با همین رویکرد به یاری خداوند متعال تا آزادسازی قدس پیش خواهیم رفت.

معاون هماهنگ کننده سپاه گفت: دشمن هم همین را دریافته و می‌خواهد این وحدت را برهم بزند؛ اما شکی نیست که همانند گذشته هیچ غلطی نمی‌تواند بکند. شیعه انگلیسی و سنی آمریکایی که دو لبه یک قیچی هستند و هر دو مشغول اجرای سیاست‌های آمریکا و دشمنان اسلام ناب هستند.

نقدی اظهار کرد: بانوی شهیده‌ای که در منا شهید شد از اقوام شما قوم شریف ترکمن بود که به نیابت از رهبر فرزانه انقلاب به حج رفته بود و این سند افتخار آفرین وحدت ماست. شیعه واقعی و سنی راستین در همین ماجرای دفاع از حریم آل‌الله در سوریه دوشادوش هم با داعش جنگیدند و  ما شهید مدافع حرم اهل سنت داریم.

کد خبر 396557

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.