برگزاری جشنواره "پاییز هزار رنگ گرگان"

سرپرست سازمان فرهنگی، اجتماعی ورزشی و شهرداری گرگان گفت: جشنواره "پاییز هزار رنگ گرگان" با هدف توسعه صنعت گردشگری و جذب گردشگران، ۳۰ آبان و اول آذر ماه در النگدره گرگان برگزار می‌شود.

به گزارش ایمنا، حسن افروشه، اظهار کرد: جشنواره "پاییز هزار رنگ گرگان" با هدف علاقه‌مند کردن شهروندان به دیدن زیبایی‌های طبیعت گرگان در جنگل‌های النگدره برپا می‌شود.

وی افزود: جشنواره پاییز هزار رنگ قرار است هر ساله برگزار شود و امسال برای چهارمین سال در روزهای پنجشنبه و جمعه ۳۰ آبان و اول آذر ماه برگزار خواهد شد.

سرپرست سازمان فرهنگی، اجتماعی ورزشی و شهرداری گرگان با بیان اینکه جاذبه گردشگری و جنگل هیرکانی در پاییز گرگان سبب می‌شود تا توریست‌های زیادی به این منطقه برای دیدن این جنگل‌ها حضور پیدا می‌کنند، اظهار کرد: پاییز گرگان بسیار دلنشین است، بنابراین این ماه را بهانه‌ای قرار دادیم تا این زیبایی را با ایرانگردها و توریست‌ها ارائه دهیم که امیداریم این مشارکت افزایش یابد.

وی ادامه داد: این برنامه فرصت خوبی است تا با مشارکت مردم بتوانیم جشنواره‌ای در خور توجه را در گرگان به نمایش بگذاریم.

سرپرست سازمان فرهنگی، اجتماعی ورزشی و شهرداری گرگان عنوان کرد: به زودی نشست خبری این جشنواره با حضور اصحاب رسانه استان برگزار و جزئیات برگزاری این جشنواره اطلاع‌رسانی خواهد شد.

کد خبر 396499

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.