نواحی ۴ و ۵ آموزشی شهر اصفهان متراکم‌ترین کلاس‌ها را دارد

معاون منابع انسانی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان گفت: نواحی چهار و پنج جز شلوغ‌ترین مناطق آموزش و پرورش اصفهان است و کلاس‌های این نواحی حدود ۳۳ نفر جمعیت دارد.

غلامحسن سخایی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، در خصوص تراکم کلاس‌های درس استان اصفهان، اظهار کرد: آمار دقیق اطلاعات آموزش و پرورش در آبان ماه در سامانه سناد بارگذاری می‌شود.

وی در خصوص متراکم‌ترین مناطق شهر اصفهان تصریح کرد: نواحی چهار و پنج در شهر اصفهان جزء شلوغ‌ترین مناطق آموزش و پرورش است و کلاس‌های این نواحی حدود ۳۳ نفر جمعیت دارد.

معاون برنامه‌ریزی و منابع انسانی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان افزود: در مدارس دیگر مناطق شهر اصفهان میانگین روی عدد ۲۶ تا ۲۷ نفر است.

وی در خصوص تراکم شهرستان‌های استان اصفهان گفت: در مناطق روستاهای شهرستان‌هایی چون فریدونشهر یا خوروبیابانک تراکم کلاس‌ها ۱۵ نفر است. در برخی روستاهای استان حتی کلاس‌های سه نفره داریم.

سخایی در مورد پرتراکم‌ترین مناطق و شهرستان‌های استان، اظهار کرد: در شهرستان‌ فولادشهر به دلیل کمبود مدرسه و وجود مسکن مهر تا حدی وضعیت تراکم ‌کلاس‌های درس مدارس از دیگر نقاط استان بیشتر است همچنین شهرستان‌های نجف‌آباد و فلاورجان هم تا حدی با تراکم بیشتر کلاس‌های درس مواجه هستند.

کد خبر 396362

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.