امروز همه چیز در مورد منصوریان مشخص می شود

سخنگوی باشگاه ذوب آهن گفت: در جلسه امروز صحبت‌های نهایی در رابطه با مسائل و مشکلات موجود در تیم فوتبال در بین طرفین مطرح خواهد شد و نتیجه نهایی در رابطه ادامه همکاری و یا قطع همکاری با سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن امروز مشخص خواهد شد.

احمد جمشیدی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با تاکید بر هیئت مدیره باید نسبت به صلاحدید باشگاه در رابطه با قطع یا ادامه همکاری با منصوریان تصمیم گیری کند، اظهار کرد: طی دو روز گذشته جلسات متعددی با اعضا هیئت مدیره باشگاه برگزار کرده ایم و با توجه به اینکه باید بهترین تصمیم اخذ شود طی امروز– دوشنبه۲۰ آبانماه - جلسه ای با حضور اعضا هیئت مدیره باشگاه و منصوریان برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد: در جلسه امروز صحبت های نهایی  در رابطه با مسائل و مشکلات موجود در تیم فوتبال در بین طرفین مطرح خواهد شد و نتیجه نهایی در رابطه ادامه همکاری و یا قطع همکاری با سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن امروز مشخص خواهد شد.

 سخنگوی باشگاه ذوب آهن با تاکید بر اینکه هیچ درصدی برای اینکه همکاری فی مابین باشگاه و آقای منصوریان ادامه داشته باشد یا این همکاری قطع شود نمی توانم مشخص کنم. امیدوارم امروز جلسه خوبی برگزار شود و تصمیم عاقلانه ای گرفته شود؛ همه چیز به جلسه امروز عصر بستگی خواهد داشت.

بیشتر بخوانید:

کد خبر 396337

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.