خط یک مترو تبریز به ایستگاه پایانی رسید

شهردار تبریز از ورود قطار شهری تبریز به ایستگاه پایانی خط یک خبر داد.

به گزارش ایمنا، ایرج شهین‌باهر با اعلام این خبر اظهار کرد: خوشبختانه تلاش‌های چندین ساله مجموعه مدیریت شهری و سازمان قطار شهری تبریز به ثمر نشست و خط یک مترو تا ایستگاه پایانی آماده بهره‌برداری شد.

وی ادامه داد: طبق وعده‌ای که ابتدای سال جاری به شهروندان مبنی بر اتمام خط یک تا پایان سال داده بودیم، تمام تلاش خود را در این حوزه متمرکز کردیم تا امروز این خبر خوش را اعلام کنیم.

شهردار تبریز با اشاره به تکمیل پروژه قطار شهری به عنوان ایجاد زیرساخت‌های کاهش ترافیک، افزود: امیدواریم با همراهی دولت بتوانیم خط دو و سه مترو تبریز را نیز با سرعت احداث کرده و به پایان برسانیم.

شهین باهر با بیان اینکه تابستان سال جاری شهرداری تبریز ۶۵۰ میلیارد تومان اعتبار از محل فروش اوراق مشارکت به مترو تبریز واریز کرد، گفت: همچنین ۳۵۰ میلیارد تومان از منابع غیرنقدی شهرداری در چارچوب بودجه سال ۹۸ شهرداری تبریز به پروژه قطار شهری تزریق شد که در مجموع هزار میلیارد تومان از سوی شهرداری تبریز برای این پروژه تخصیص داده شد.

وی خاطرنشان کرد: برخی ایستگاه‌های خط یک کاستی‌هایی جزئی دارند که قطعا تا پایان سال به اتمام رسیده و شاهد مسافرگیری خواهیم بود.

کد خبر 396104

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.