شورای شهر تهران با جدایی ری مخالفت کرد

سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران گفت: قرار شد در جلسه‌ای که محسن هاشمی با محمدرضا عارف دارد اعلام کند که نظر شورا در مورد جدایی ری از تهران موافق نیست.

به گزارش خبرنگار ایمنا، علی اعطا درخصوص طرح جدایی ری از تهران اظهار کرد: شورای شهر تهران از ابتدا بنا نداشت که موضع‌گیری مشخصی درباره این موضوع داشته باشد زیرا ما تصمیم‌گیر نیستیم و صرفا می‌توانستیم به لحاظ تجربی در مورد معایب، محاسن و تبعات این موضوع صحبت کنیم.

وی افزود: دکتر عارف از محسن هاشمی دعوت کرد تا در جلسه‌ای نظر شورای شهر را در مورد جدایی ری از تهران اعلام کند تا شورا نقطه‌ نظرات خود را بیان کند به همین دلیل صبح روز گذشته(یکشنبه) جلسه‌ای را با اکثریت اعضاء برگزار کردیم تا هم نظرات موافق و هم مخالف این جدایی شنیده شود اما تعداد مخالفان جدایی به شکل محسوسی بیشتر بود.

سخنگوی شورای شهر تهران تصریح کرد: قرار شد در جلسه‌ای که محسن هاشمی با محمد رضا عارف دارد اعلام کند که نظر شورا در مورد این جدایی موافق نیست؛ اما کسانی که موافق این تفکیک هستند نیز در جلسه حاضر شوند تا استدلال‌های خود را بیان کنند که الویری به عنوان رئیس شورایعالی استانها و خلیل‌آبادی نیز به عنوان موافق جدایی ری از تهران به این جلسه رفتند.

اعطا به ایسنا گفت: نظر اکثریت اعضای شورای شهر در مورد جدایی ری از تهران این است که این تفکیک به نفع خود ری هم نیست.

گفتنی است در‍ نهایت نشست بررسی طرح جدایی ری از تهران با حضور نمایندگان تهران در مجلس شورای اسلامی، رئیس شورای شهر تهران و رئیس شورای عالی استان‌ها، مقرر شد طرح جدایی ری از تهران در جلسه مجمع ۵۱ نفره مورد بررسی قرار گیرد.

کد خبر 395635

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.