بهینه‌سازی مصرف انرژی با محصولات خانگی هوشمند

اکنون نزدیک به یک دهه است که خانه هوشمند و محصولات آن به بهبود زندگی افراد و بهینه‌سازی مصرف انرژی کمک کرده است.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، در خانه هوشمند تمام وسایل منزل به هم متصل بوده و با یک دستگاه مرکزی کنترل می‌شود؛ هدف هوشمند کردن خانه‌ها افزایش امنیت، کنترل کردن وسایل منزل و مهم‌تر از همه بهینه‌سازی مصرف انرژی است. علاوه بر این با داشتن یک خانه هوشمند افراد می‌توانند وسایل منزل خود را زمان‌بندی کنند، هر کار ی را در زمان مشخص خود انجام دهند و در مجموع از زمان خود بهترین استفاده را ببرند. در ادامه به معرفی بهترین محصولات خانه هوشمند می‌پردازیم:

پریز هوشمند Belkin Wemo

با استفاده از پریز Belkin Wemo می‌توانید لامپ‌ها، بخاری‌ برقی و دیگر وسایل منزل خود را از راه دور و از طریق تلفن هوشمند کنترل کنید؛ این نوع پریز در سال ۲۰۱۲ تولید شد، سپس شرکت Belkin مدل‌های جدیدتر به نام  پریز Belkin Wemo Insight  و Belkin Wemo Mini Smart را به ترتیب در سال‌های ۲۰۱۳ و ۲۰۱۷ تولید و وارد بازار کرد، اما مدل قبلی ۲۰۱۲، الگویی برای برندهای دیگر شد. قیمت این پریز ۵۰ دلار ارزیابی شده است.

ترموستات هوشمند Nest Learning

نسل سوم ترموستات هوشمند Nest Learning یکی از بهترین و مفیدترین ترموستات‌های موجود در بازار است؛ این ترموستات به راحتی روی دیوار یا هر سطح دیگری قرار می‌گیرد. یکی از ویژگی‌های جالب محصول جدید این است که عادات زندگی فرد را در نظر می‌گیرد و مطابق با آن، فضایی گرم یا خنک را برای او فراهم می‌کند. این ترموستات به راحتی با  Google Assistant  و Alexa سازگار می‌شود و فرامین اعلام شده را اجرا می‌کند. قیمت ترموستات هوشمند ۲۴۹ دلار  است.

قفل هوشمند August

قفل هوشمند August به کاربر  اجازه می‌دهد از طریق تلفن همراه خود در مورد باز یا بسته‌بودن درب منزل اطمینان حاصل کند. زمانی که فرد به خانه خود نزدیک می‌شود، این قفل او را به عنوان صاحب‌خانه شناسایی کرده و درب منزل را برایش باز می‌کند. این قفل هوشمند با Google Assistant  و Alexa همگام می‌شود و قابلیت اتصال به Wi-Fi را نیز دارد. قیمت این قفل ۲۱۹ دلار است.

زنگ هوشمند Ring Video Doorbell

کاربران می‌توانند با استفاده از زنگ هوشمند Ring Video Doorbell با افرادی که پشت درب منزل آن‌ها هستند، به صورت دو طرفه صحبت کنند. این زنگ هوشمند قابلیت اتصال به Wi-Fi منزل را نیز دارد. از دیگر ویژگی‌های زنگ هوشمند جدید، قابلیت دید در شب و ضبط ویدئو با کیفیت اچ دی است؛ نصب این گجت بسیار ساده بوده و تنها چند دقیقه طول می‌کشد. قیمت زنگ هوشمند ۱۹۹ دلار ارزیابی شده است.

کد خبر 395509

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.