مهندسی در مجمع انتخاباتی هیئت تکواندو برای گرفتن رای؟!

مربی تکواندو مس کرمان، گفت: به دنبال گرفتن حق رای در مجمع انتخاباتی هیئت تکواندو استان اصفهان هستم. حضور تیمی که وجود خارجی ندارد در انتخابات هیئت تخلف است.

محمدرضا بابادی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در خصوص حق رای در مجمع انتخابی هیئت تکواندو اصفهان، اظهار کرد: دو تیم تکواندو ذوب آهن و تیم مقاومت بسیج در مجمع حق رای دارند در صورتی که تیم تکواندو مقاومت بسیج وجود خارجی ندارد و تنها یک اسم است.

بابادی ادامه داد: تیم تکواندو مقاومت بسیج وجود خارجی ندارد و این موضوع را همه می‌دانند ولی به عنوان یکی از تیم‌های دارنده حق رای، قرار است در مجمع شرکت کند. هیچ اقدام قانونی برای مقابله با این تخلف تا کنون صورت نگرفته است.

وی با اشاره به حق رای تیم تکواندو  ذوب آهن در مجمع انتخاباتی هیئت تکواندو استان، گفت: تیم ذوب آهن در رده نوجوانان فعالیت می‌کند و در مسابقات گذشته از گروه خود صعود نکرد در صورتی که تیم سامان رزم در لیگ نقش جهان(لیگ یک تکواندو کشور) فعالیت می‌کند.

لابی‌گری برای جمع کردن رای!

مدیر تیم سامان رزم با اشاره به حق رای نداشتن باشگاه سامان رزم در مجمع انتخاباتی هیئت تکواندو استان اصفهان، تصریح کرد: من در جریان همه چیز هستم و می‌دانم که چه کسی این مجمع را تشکیل داده است، این لابی بازی‌ها برای جمع کردن رای است. من و باشگاه سامان رزم فقط به دنبال گرفتن حق رای در مجمع انتخاباتی هیئت تکواندو هستیم.

بابادی با اشاره به حضور تیم سامان رزم در لیگ نقش جهان، بیان کرد: امسال تیم سامان رزم با هزینه شخصی به مسابقات تکواندو لیگ نقش جهان فرستاده شد. هیئت تکواندو حتی یک تماس با اعضای تیم نداشت.

وی با اشاره به حضور نداشتن به عنوان مربی در تیم‌های اصفهان، افزود: حدود پنج سال است که حتی به عنوان مربی تکواندو خردسالان اصفهان از من استفاده نشده است و در شهر دیگری مربیگری می‌کنم.

حضور باشگاه مقاومت بسیج در اختیارات هیئت تکواندو نبود و از بیرون تحمیل شده است

همچنین مرتضی استکی، سرپرست هیئت تکواندو استان اصفهان در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، در خصوص کاندیدا و افراد رای دهنده در مجمع انتخاباتی هیئت تکواندو استان، اظهار کرد: هیئت لیست مشخص شده کاندیدا و افراد رای دهنده را اعلام کرده است.

استکی در خصوص حضور باشگاه مقاومت بسیج در بین اسامی تیم‌های دارای حق رای، تصریح کرد: باشگاه مقاومت تیم تکواندو ندارد و حضور این تیم در اختیارات من نبوده است و به هیئت ربطی ندارد؛ این انتخاب از بیرون تحمیل شده است.

وی در خصوص نداشتن حق رای یک سری مربیان و تیم‌ها در مجمع انتخاباتی هیئت تکواندو، خاطرنشان کرد: نیاز به حضور همه مربیان نیست. مربیان و داورهای دارای صلاحیت انتخاب شده‌اند و تا جایی که در اختیارات هیئت تکواندو بوده است افراد واجد شرایط انتخاب شده‌اند.

سرپرست هیئت تکواندو استان اصفهان ادامه داد: کسی که قهرمانی جهان دارد، مربی یا داور بین‌المللی است و انتخاب نشده است، می‌تواند اعتراض کنند و بگویید چرا انتخاب نشده‌ام!

وی با اشاره به صحبت‌های محمدرضا بابادی در خصوص حق رای نداشتن در مجمع انتخاباتی هیئت تکواندو، گفت: بابادی می‌تواند فقط یک تیم داشته باشد. او یک سال است که تیم داری می‌کند، باشگاه‌هایی وجود دارند که چندین سال است تیم داری می‌کنند و تا کنون ادعایی نداشته‌اند. بابادی باید صبر کند و بداند با این رفتارهایی که دارد به جایی نمی‌رسد.

کد خبر 395444

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.