برخی شهرهای استان از نظر آلودگی هوا وضعیت مناسبی ندارد

نماینده مردم مبارکه در مجلس شورای اسلامی استان گفت: امروز متاسفانه وضعیت برخی شهرای استان اصفهان از نظر آلودگی هوا مناسب نیست با توجه به شرایط استان، اداره محیط زیست باید امکانات آزمایشگاهی خوبی داشته باشد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، زهرا سعیدی عصر امروز (شنبه) در جلسه شورای اداری استان اصفهان در جمع مدیران و فرمانداران استانی، اظهار کرد: بحث پاداش و تنبیه موضوع مهمی است که در استان اصفهان کمتر به آن توجه شده است.

وی با بیان اینکه بسیاری فعالیت‌ها انجام می‌شود اما چون در زمان مقرر انجام نمی‌شود نتیجه مطلوبی ندارد، افزود: باید زمان را در کارها رعایت کنیم، بسیاری از فعالیت‌ها می‌توانست نتیجه بهتری داشته باشد و لازم است برای مدیریت زمان برنامه‌ریزی کنیم.

نماینده مردم مبارکه در مجلس شورای اسلامی استان با بیان اینکه شهرستان مبارکه دارای ۱۵۰ هزار نیروی کار است، تصریح کرد: جاده‌ای در شهرستان مبارکه وجود دارد که قبل از ایمن سازی نشده است و شاهد حوادث رانندگی زیادی در این جاده هستیم؛ چه تعداد دیگر باید یتیم شوند تا این پروژه و امثال آن تکمیل شود.

سعیدی با بیان اینکه از استاندار درخواست برقراری سیستم تشویق یا تنبیه مدیران را داریم، اظهار کرد: از مدیرکل محیط زیست استان تشکر می‌کنم. اگر با مدیریت‌ افراد مردم دچار خسارت شوند قطعا در آن دنیا باید پاسخگو باشند.

وی با اشاره به اینکه استان اصفهان از نظر آلودگی هوا وضعیت مطلوبی ندارد، افزود: امروز متاسفانه وضعیت برخی شهرای استان اصفهان از نظر آلودگی هوا مناسب نیست با توجه به شرایط استان، اداره محیط زیست باید امکانات آزمایشگاهی خوبی داشته باشد.

این نماینده مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: چند درصد از مصوبات شورای عالی آب را در استان اجرایی کردیم که می‌خواهیم در کشور حرفی برای گفتن داشته باشیم؟ زمانی می‌توانیم حرفی برای گفتن داشته باشیم که حداقل ۹۰ درصد این مصوبات را در استان اجرا کرده باشیم.

کد خبر 395361

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.