یا تو یا هیچکس دیگه/ میلاد دوباره

ششصد و هفدهمین شماره "صدای سپاهان" به عنوان رسانه الکترونیک هواداران و یاران سپاهانی و شصتمین شماره "سبز سبزم" رسانه سبزدلان و هواداران باشگاه ذوب آهن به عنوان کاری از گروه "فوتبال به وقت اصفهان" منتشر شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، "یا تو یا هیچکس دیگه" تیتر اصلی رسانه "صدای سپاهان" است که به انتشار مطلبی به قلم مرتضی رمضانی راد مدیر رسانه ای سابق باشگاه سپاهان و به بهانه سالروز تولد محرم نویدکیا پرداخته است.
در این یادداشت آمده است:
دیروز یکی از رسانه های شهرمان بهترین تعبیر را در مورد اسطوره مان به کار برد. "رهبر شکستن تابوی دو قطبی فوتبال ایران"، او علاوه بر بعد فنی و ظرافتی که در بازی‌اش داشت، شخصیت یک قهرمان و  کاپیتان واقعی را از همان سال‌های اول حضورش در سپاهان نشان داد و تا پایان نیز همین گونه بود. ۹ جام با دستان او بالا رفت تا پر افتخارترین کاپیتان تاریخ فوتبال باشگاهی ایران لقب بگیرد. او پیشتاز و پرچمدار غرور و عزت سپاهان و اصفهان در فوتبال ایران است و هیچگاه از حافظه تاریخی ما و همه یاران سپاهانی بیرون نمی رود. در آینده منتظریم تا در کسوت یک سرمربی بزرگ و مقتدر به جام ها چشمک بزنی و آنها را درو کنی.. تولدت مبارک  امپراطور جام ها و قهرمانی ها، با هر اتفاقی جای تو در قلب مان همیشه محفوظ است محرم نویدکیای نازنین.

"هواداران برای تولد سلطان محرم سنگ تمام گذاشتند"دیگر عنوان این رسانه است که اشاره به تشویق محرم نویدکیا توسط هواداران سپاهان در چهل و چهارمین ویژه برنامه فوتبال به وقت اصفهان و به مناسبت سالروز تولد کاپیتان ابدی سپاهان دارد.

"گلر های رقیب همیشه در مقابل ما بهترینند"عنوان پایانی این رسانه الکترونیک است.

 "میلاد دوباره با میلاد و ارسلان" عنوان اصلی رسانه "سبز سبزم" است که اشاره به اولین پیروزی ذوب آهن در لیگ امسال و برابر شاهین بوشهر با گل های میلاد فخرالدینی و ارسلان مطهری دارد.

"این روند را حفظ می کنیم" دیگر عنوان این رسانه است که به نقل از منصوریان و پس از شکست شاهین بوشهر که منجر به کسب اولین پیروزی این فصل ذوب آهن شد مطرح شده است.

"زورمان به ذوب آهن نمی رسید" و"فعلا از بحران فاصله گرفتیم "عناوین پایانی رسانه سبزدلان اصفهانی است.

کد خبر 395333

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.