امضاء تفاهم‌نامه برای بهبود برنامه‌ریزی شهری

معاون برنامه‌ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهردار اصفهان از امضاء تفاهم‌نامه بین شهرداری اصفهان و مرکز آمار ایران و مدیریت‌های جامع آماری در حاشیه برگزاری نخستین نشست سالانه آمار و برنامه‌ریزی در مدیریت شهری خبر داد و گفت: این تفاهم نامه در راستای بهبود در برنامه‌ریزی شهری امضاء می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا علیرضا صادقیان صبح امروز -شنبه ۱۱ آبان ۹۸- در نخستین نشست سالانه آمار و برنامه ریزی در مدیریت شهری که با حضور شهردار اصفهان، مدیرکل برنامه و بودجه سازمان شهرداری‌ها رییس و اعضاء شورای اسلامی شهر و مدیران و کارشناسان برگزار شد، اظهار کرد: هدف از برگزاری این نشست که برای نخستین بار در کشور برگزار می‌شود، پررنگ‌تر کردن نقش آمار در برنامه‌ریزی و مدیریت شهری است.

وی با بیان اینکه برای بهتر زندگی‌کردن باید به نقش آمار در برنامه‌ریزی توجه شود، تصریح کرد: برای اینکه آینده بهتری برای شهر و شهروندان ترسیم کنیم باید برنامه‌ریزی را بیش از پیش مورد توجه قرار دهیم.

معاون برنامه‌ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهردار اصفهان ابراز امیدواری کرد: برگزاری نشست سالانه آمار و برنامه‌ریزی در مدیریت شهری سرآغازی باشد برای اینکه تمام کسانی که در مدیریت شهری ایفای نقش می کنند توجه ویژه ای به آمار و برنامه ریزی داشته باشند.

وی ادامه داد: امروز در حاشیه برگزاری نخستین نشست سالانه آمار و برنامه‌ریزی در مدیریت شهری تفاهم نامه‌ای با مرکز آمار ایران و مدیریت‌های جامع آماری برای بهبود در برنامه‌ریزی خواهیم داشت و امیدواریم در سال‌های آینده پربارتر، گسترده تر و اثربخش تر این برنامه ها ادامه پیدا کند.

صادقیان تأکید کرد: آمار به عنوان بخش مهمی از نظام مدیریتی می تواند اطلاعات مفیدی را در اختیار سازمان‌ها قرار دهد.

کد خبر 395269

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.