مزایای سرویس"اپل تی وی پلاس" چیست؟

اپل تی وی پلاس یک سرویس پخش آنلاین است که بسیار متفاوت‌تر از نمونه‌های موجود در بازار عمل می‌کند.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، سرانجام "اپل تی وی پلاس" (Apple TV Plus) به طور رسمی فعالیت خود را آغاز کرد. این سرویس جدید و محتوای ارزشمند آن یکی از اهداف مهم شرکت اپل بوده است که با راه‌اندازی آن کاربران می‌توانند هر محتوایی که دوست دارند، در زمان دلخواه و بدون تبلیغات مشاهده کنند. همچنین آن‌ها می‌توانند برنامه‌های دلخواه‌ خود را دانلود کرده، هرجا که لازم داشتتند دسترسی داشته باشند و از بالاترین کیفیت صدا و تصویر آن لذت ببرند؛ برای نیل بدین هدف کاربران هیچ نیازی به جابجایی بین اپلیکیشن‌های مختلف نخواهند داشت.

اگرچه ارائه اپل تی وی پلاس، مؤفقیت بزرگی برای این شرکت محسوب می‌شد، اما کمپانی اپل برای آن هیچگونه تبلیغاتی انجام نداد؛ شرکت اپل محتوای تولید شده توسط خود را کنار موارد دیگر بر روی این سرویس پخش آنلاین، به اشتراک می‌گذارد. برنامه‌های تلویزیونی خاص، فیلم‌ها و مستندهایی از فیلمسازان در سرویس اپل تی وی پلاس به نمایش گذاشته می‌شود. این اپلیکیشن به کاربران کمک می‌کند تا برنامه‌های مورد علاقه خود را راحت‌تر پیدا کنند. 

در واقع اپل از هر حق اشتراکی که در سرویس جدید فروخته می‌شود، سهمی را برداشت می‌کند. این سهم‌ها نقش مهمی در افزایش درآمد شرکت اپل خواهد داشت. موضوع قابل توجه اینکه چنین درآمدهایی بسیار مهم محسوب می‌شود؛ چرا که این شرکت آمریکایی به‌دنبال کاهش فروش آیفون، قصد دارد منابع پایدارتری برای درآمد خود ایجاد کند.

این سرویس همانند دیگر سرویس‌ها دارای معایبی است؛ برای مثال در حال حاضر تعداد برنامه‌های موجود برای آن محدود است و با وجود اینکه قیمت اشتراک این سرویس نسبت به بقیه سرویس‌ها کمتر است، کاربران آن با محدودیت زمانی رو به رو می‌شوند. بدین معنا که کاربران نمی‌توانند به تعداد دلخواه خود فیلم یا سریال در این سرویس ببینند و باید انتخاب کنند.

حق اشتراک این سرویس ماهیانه ۴.۹۹ دلار است؛ اگر افراد یک دستگاه اپل خریده باشند، عضویت یک ساله رایگان به آن‌ها تعلق می‌گیرد. به گفته مدیران اپل این سرویس در ۱۰۰ کشور دیگر در دسترس است.

کد خبر 395201

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.