"پیش فروش قبر" در اپلیکیشن آرامستان به‌زودی افتتاح می‌شود

کارشناس فناوری اطلاعات و ارتباطات سازمان آرامستان‌های شهرداری اصفهان گفت: قسمت‌های نرم افزاری و سخت افزاری پیش فروش حفره (قبر) در اپلیکیشن سازمان آرامستان‌های شهرداری اصفهان قرار گرفته و به‌زودی شاهد افتتاح این بخش از نرم افزار اندروید سازمان خواهیم بود.

سید علی اصفا در حاشیه برگزاری نمایشگاه بین المللی کامپیوتر و اتوماسیون اداری و دومین نمایشگاه تکنولوژی، نوآوری و استارتاپ‌ها در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با بیان اینکه توزیع اپلیکیشن آرامستان باغ رضوان از پلتفرم اندروید آغاز شده است، اظهار کرد: نسخه IOS این برنامه نیز در ابتدای شروع به کار اپلیکیشن در دسترس کاربران قرار گرفته بود اما پس از تحریم اپلیکیشن‌های ایرانی توسط این پلتفرم، سرمایه گذاری تیم توسعه دهنده نرم افزار آرامستان روی نسخه IOS این برنامه، متوقف شد.

وی افزود: جستجوی متوفی اصلی ترین کارکرد این اپلیکیشن است و اضافه شدن ویژگی "زندگی نامه" و "ادعیه و آداب" نیز موجب استقبال چشمگیر کاربران از این نرم افزار در بازارهای اپلیکیشن اندروید شده است.

کارشناس فناوری اطلاعات و ارتباطات سازمان آرامستان های شهرداری اصفهان با بیان اینکه مانیتورینگ اسامی متوفیان هر روز در لیست‌هایی جداگانه، از مهم‌ترین کاربردهای نرم افزار آرامستان است، خاطر نشان کرد: ارائه خدمات الکترونیک و دیجیتال به همشهریان اصفهانی در دستور کار و اولویت سازمان آرامستان های شهرداری اصفهان قرار دارد.

اصفا اضافه کرد: حضور در ارگان های مدیریتی آرامستان های شهر اصفهان برای سفارش خدمات مجالس و مداحان یکی از مشکل ترین اقدامات خانواده متوفی در زمان برگزاری مراسم های ترحیم است و معرفی این اپلیکیشن، موجب شده خانواده متوفی دیگر نیازی به حضور فیزیکی در نهادهای مدیریتی آرامستان نداشته باشد و بتواند از طریق نرم افزار خدمات مورد نیاز خود را سفارش دهند.

وی ادامه داد: علت اصلی طراحی و معرفی این نرم افزار از سوی سازمان آرامستان‌های شهرداری اصفهان، تکریم ارباب‌رجوع و ارائه خدمات شایسته و بهینه به همشهریان است و به‌زودی شاهد معرفی خدمات جدید در این اپلیکیشن خواهیم بود.

کارشناس فناوری اطلاعات و ارتباطات سازمان آرامستان های شهرداری اصفهان یادآور شد: اکنون قسمت‌های جستجوی مزار متوفی، آدرس‌یابی قبور، ثبت سفارش خدمات مجالس ترحیم، درخواست مداحان و قاریان قرآن، درخواست اعزام خودرو حمل متوفی و ثبت سایر سفارش‌های مرتبط با امور عروجیان در نرم افزار آرامستان در دسترس کاربران است.

بیست و پنجمین نمایشگاه بین‌المللی کامپیوتر و اتوماسیون اداری و دومین نمایشگاه تکنولوژی، نوآوری و استارتاپ‌ها، در از روز هشتم آبان‌ماه آغاز به کار کرد و تا روز دوازدهم این ماه در اصفهان ادامه دارد.

کد خبر 395135

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.