اهمیت کیف‌های الکترونیکی در سایه محدودیت‌های ارزی بیشتر شده است

یک فعال حوزه استارتاپ گفت: محدودیت‌های ارزی و شبکه ای در ایران باعث افزایش میزان اهمیت امنیت ارز های دیجیتال و کیف‌های الکترونیکی برای کاربران شده است.

علی قهاری در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: بروز شدن سیستم‌های اطلاعاتی و روش های مبادلات مالی در سراسر جهان یکی از مهم ترین دلایل گسترش اقتصاد دیجیتال در کشورهای جهان سوم است و ایران نیز از این قاعده مستثنی نیست.

وی افزود: افزایش امنیت بسترهای اقتصادی دنیای دیجیتال و جذابیت استفاده از روش‌های تامین مالی این بخش از اقتصاد موجب افزایش روزافزون کاربران استارتاپ‌ها و شرکت‌های دانش بنیان بخش دیجیتال دنیای اقتصاد شده و از این رو آموزش یکی از مهم‌ترین اولویت‌های تازه واردها برای ورود به دنیای مبادلات اقتصاد دیجیتال است.

کارشناس آموزش استارتاپ سرمایه نوین با بیان اینکه مباحث شبکه ای و امنیتی مبادلات دنیای رمز ارزها یکی از مهم‌ترین مسائل برای یادگیری است، خاطر نشان کرد: می‌کوشیم تا با آموزش همه مباحث مربوط به صحت و امنیت مبادلات رمزی در بستر ارزهای دیجیتال، بستری امن و بدون واهمه برای مبادلات کاربران خود به وجود بیاید.

قهاری اضافه کرد: کارگاه آموزشی تعاریف اولیه و معرفی رمز ارزها یکی از مهمترین کارگاه‌های این استارتاپ است و با توسعه اقتصاد دیجیتال کشور در چند ماه اخیر، با استقبال چشمگیری از سوی کاربران مواجه شده است. شناخت مزیت‌ها و نحوه استفاده هر یک از رمزهای بازار ارزهای دیجیتال یکی از مهمترین مقدمه های ورود به بازار است و بی شک تخصص در این حوزه به افزایش مهارت در مبادلات ارزی منجر می‌شود.

وی ادامه داد: معرفی و آموزش استفاده از انواع کیف پول‌های امن الکترونیکی و دیجیتالی جهانی یکی دیگر از کارگاه های آموزشی پرمخاطب استارتاپ است که موجب افزایش سطح آگاهی کاربران رمز ارزها در مبادلات بین المللی و داخلی می‌شود.

کارشناس آموزش استارتاپ سرمایه نوین تصریح کرد: فضای ارزهای دیجیتال در ایران، یک بستر دست نخورده و بکر است و همین امر موجب ایجاد ترس در برخی از کاربران برای ورود به این دنیا می شود.

کد خبر 395133

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.