توسعه استارتاپ‌ها از مسیر معافیت‌های مالیاتی می‌گذرد

یک فعال استارتاپی گفت: درآمد استارتاپ‌ها و شرکت‌های دانش بنیان کشور هنوز به میزانی نرسیده که بخواهیم برای آنها قوانین مالیاتی در نظر بگیریم؛ معافیت‌های مالیاتی تا رسیدن به نقطه مطلوب راهکاری برای تسهیل توسعه آن‌ها در کشور است.

عاطفه نوربخش در حاشیه برگزاری نمایشگاه بین المللی کامپیوتر و اتوماسیون اداری و دومین نمایشگاه تکنولوژی، نوآوری و استارتاپ‌ها در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: با وجود مشکلات اقتصادی در کشور، هنوز راه‌هایی برای تسهیل استفاده از ظرفیت‌های اقتصادی و کسب درآمد وجود دارد و راه اندازی یک استارتاپ در فضای اقتصادی کنونی به معنای امیدوار بودن به بهبود شرایط در بلند مدت است.

وی با بیان اینکه آموزش وردپرس به زبان ساده در اولویت استارتاپ ما قرار دارد، اظهار کرد: بهبود امنیت فضای سایبری و افزایش تعداد وبسایت‌های اقتصادی و شخصی موجب استقبال محسوس مردم از آموزش های حوزه اینترنت و راه اندازی بسترهای شبکه ای شده و استارتاپ ما نیز می کوشد با استفاده از این ظرفیت ها، ورد پرس را برای علاقه مندان معرفی کند.

مدیر استارتاپ ورد پرس نارنجی افزود: مقدمه ورود به طراحی و ساخت وبسایت‌های مشاغل مختلف و شخصی، آشنایی با وردپرس است و این پلتفرم به عنوان یک نسخه در حال توسعه از قالب های اینترنتی در اختیار علاقه مندان است تا با استفاده صحیح از معیارها و متغیرهای آن، قالب مورد نظر خود را طراحی و پیاده سازی کنند.

نوربخش با بیان اینکه شتابدهی استارتاپ ها در فضای کسب و کار کشور برعهده خودشان است، تصریح کرد: افزایش رتبه الکسا و شاخص های سئو در وبسایت آموزشی این استارتاپ توسط تیم تخصصی ورد پرس یکی از نتایج شتابدهی صحیح بوده و برگزاری دوره های حضوری و آنلاین از مهم ترین فعالیت های این استارتاپ در سطح کشور است.

وی اضافه کرد: این استارتاپ بدون سرمایه گذاری تاسیس شد و اکنون به جایگاهی رسیده که نه تنها هزینه های جاری مدیریت خودش را فراهم می کند، بلکه منفعت مالی تیم توسعه دهنده را در نظر می گیرد و برای آنها درآمدزایی می کند.

بیست و پنجمین نمایشگاه بین‌المللی کامپیوتر و اتوماسیون اداری و دومین نمایشگاه تکنولوژی، نوآوری و استارتاپ‌ها، از روز هشتم آبان‌ماه آغاز بکار کرد و تا روز دوازدهم این ماه در اصفهان ادامه داشت.

کد خبر 395130

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.