"اتوکام" از پرمخاطب‌ترین نمایشگاه‌های اصفهان است

مدیرعمل شرکت نمایشگاه های بین المللی استان اصفهان گفت: "اتوکام" از پرمخاطب ترین نمایشگاه‌های استان اصفهان است که امروز نیز افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، علی یارمحمدیان عصرچهارشنبه_هشتم آبان ماه_ در آیین افتتاحیه بیست و پنجمین دوره نمایشگاه اتوکام در محل سالن همایش های محل دائمی برگزاری نمایشگاه های بین المللی استان اصفهان اظهار کرد: امروز بیست و پنجمین دوره برگزاری نمایشگاه های اتوکام، اتوماسیون اداری و کامپیوتر، همچنین دومین نمایشگاه استارتاپ ها و نوآفرین ها است.

وی افزود: این نمایشگاه از قدیمی ترین نمایشگاه های استان اصفهان است که به بیست و پنجمین دوره خود رسیده است.

مدیرعمل شرکت نمایشگاه های بین المللی استان اصفهان گفت: این نمایشگاه از پرمخاطب ترین نمایشگاه های استان اصفهان است و به دلیل جایگاه ویژه شرکت های معتبر در حوزه آی تی(IT) و همچنین پتانسیل ها، قابلیت ها و اوضاع بسیار خوبی که استان اصفهان در این حوزه دارد باعث شده این نمایشگاه جایگاه ویژه ای در کشور داشته باشد.

یارمحمدیان تصریح کرد: برنامه های جانبی که در این نمایشگاه ها وجود دارد بُعد علمی این رویداد در حوزه آی تی را افزایش داده است همچنین امسال که به نام سال تولید رونق ملی نامیده شده انتظار داریم که این نمایشگاه بتواند جهت بهبود فضای کسب و کار حوزه آی تی موثر واقع شود.

مدیرعمل شرکت نمایشگاه های بین المللی استان اصفهان خاطرنشان کرد: هدف از برگزاری این نمایشگاه ارائه آخرین توانمندی ها و آخرین دستاوردها در حوزه نوآفرین و افزایش تولید و صادرات دانش است.

وی گفت: مخاطبان این نمایشگاه اساتید، دانشجوها،ف روشندگان لوازم جانبی یارانه و سرمایه گذاران و عموم مردم و نوآفرین ها هستند.

کد خبر 395011

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.