احداث بازارچه خوداشتغالی بانوان اهواز

رئیس اداره سازمان ساماندهی مشاغل شهری شهرداری اهواز از احداث بازارچه خوداشتغالی بانوان در این کلانشهر خبر داد.

بابک ربیعی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به نشست مشترک با مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری خوزستان، اظهار کرد: در راستای اجرای سیاست‌های کلان شهرداری اهواز با هدف توانمندسازی بانوان اهوازی به‌ویژه زنان سرپرست خانوار به زودی بازارچه خود اشتغالی بانوان در منطقه کوی رمضان راه‌اندازی خواهد شد.

وی اضافه کرد: این بازارچه با هدف توانمندسازی سرپرست خانوار، ایجاد زمینه‌های تامین معیشت پایدار به منظور اراتقای سطح رفاه اقتصادی و استقلال و خودکفایی بانوان راه‌اندازی خواهد شد.

رئیس اداره سازمان ساماندهی مشاغل شهری شهرداری اهواز افزود: اجرای موفق این طرح که تاثیر بسزایی در اشتغال زنان سرپرست خانوار منطقه خواهد داشت، مستلزم تعامل و هم‌افزایی بین‌بخشی همه دستگاه‌ها با مدیریت شهری است.

ربیعی با بیان اینکه ایجاد مشاغل پایدار برای زنان سرپرست خانوار از مهم‌ترین نیازهای این قشر از جامعه است، خاطرنشان کرد: تاکنون برنامه‌ها و طرح‌های آموزشی بسیاری در این رابطه اجرا شده است، اما بحث عملیاتی شدن این آموزش‌ها و ایجاد اشتغال پایدار برای بانوان سرپرست خانوار موضوع  مهمی است که امیدواریم در قالب این طرح اجرایی شود.

کد خبر 394968

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.