بهسازی ناوگان حمل و نقل درون‌شهری باغبادران

شهردار باغبادران گفت: سه دستگاه مینی‌بوس جایگزین تنها اتوبوس واحد شهری می‌شود.

حجت‌الله امینی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا از لنجان با بیان اینکه استفاده از سیستم حمل و نقل امن و راحت از حقوق اولیه شهروندان است، اظهار کرد: تامین نیازهای اجتماعی شهروندان، رفع مشکلات محیط زیستی به‌ویژه آلودگی هوا، رفع مشکل ترافیک و جابجایی و انتقال آسان و راحت مردم از اهداف و خواسته‌های اصلی مدیران شهری و مردم است که با توسعه ناوگان حمل‌ونقل عمومی شهری امکان‌پذیر است.

وی افزود: شهرداری متولی حمل و نقل درون‌شهری است که با تلاش شرکت حمل و نقل بار و مسافر جمعی انجام می‌شود.

شهردار باغبادران گفت: در حال حاضر تنها یک دستگاه اتوبوس وظیفه حمل و نقل شهروندان باغبادرانی را انجام می‌دهد و  باوجود اینکه با تمام ظرفیت مشغول به فعالیت است رضایتمندی شهروندان را تامین نمی‌کند.

امینی با بین اینکه باید از مردم باغبادران به خاطر نبود امکانات مناسب حمل و نقل عمومی عذرخواهی کنیم، تاکید کرد: علت اصلی نارضایتی شهروندان آن است که تنها اتوبوس فعال این شهر باید همه محلات شهر را پوشش دهد که حداقل دوساعت زمان نیاز دارد و باعث طولانی شدن ساعات انتظار می‌شود.

وی ادامه داد: ناوگان حمل و نقل عمومی شهر باغبادران متناسب با حجم درخواست مردم نبوده و در شرایط سخت اقتصادی حاکم بر شهرداری‌ها نیز قطعا توسعه حمل و نقل عمومی کار ساده ای نیست، اما با توجه به درخواست شهروندان به دنبال آن هستیم که سه دستگاه مینی‌بوس را جایگزین تنها اتوبوس واحد شهری کنیم.

شهردار باغبادران اضافه کرد: اجرای این طرح سبب کاهش استهلاک ناوگان حمل و نقل درون‌شهری و هزینه‌های شهرداری  وچابک‌سازی سرویس‌دهی به شهروندان خواهد شد.

کد خبر 394887

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.