۴ آبان ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۸
آرامش در کنار طبیعت آبرنگی

طبیعتی از جنس آبرنگ بر دیوار گالری نقش خانه آویزان شده تا با زیبایی خود حتی برای لحظه ای لذت را درون چشمان مخاطبش به اوج برساند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، نمایشگاه آثار آذر پاکروان طبیعت بکر را برای مخاطبان خود در گالری نقش خانه به ارمغان آورده است تا در دود و دم زندگی شهری لحظه ای را دل به تصاویر طبیعت بدهید.

این هنرمند نقاش در خصوص نمایشگاه خود به خبرنگار ایمنا می گوید:در این نمایشگاه ۳۵ اثر که بیشتر گل و طبیعت است با تکنیک آبرنگ به نمایش گذاشته ام.

او ادامه می دهد: چند اثر پرتره هم در میان طبیعت وجود دارد؛ تلاش کردم طبیعت را زنده خلق کنم و این نمایشگاه را با هدف نمایش آثارم به علاقه مندان و لذت بردن هنردوستان و علاقه شخصی برپاکردم.

همچنین حمید بنکدار یکی از اساتید نقاش که از این نمایشگاه بازدید می کند درباره قابهای آبرنگی به خبرنگار ایمنا می‌گوید: انحناهای نقاشی ها و بی نظمی، آثار را لطیف و آرام بخش کرده است.

وی ادامه می دهد: طبیعت را در درون نقش خانه به صورت مجسم می‌بینم و طبعیت یعنی دوستی و مهربانی و بهترین نشانه آشتی، صلح و زیبایی است و آثار با زبان بی زبانی می‌گوید فارغ از هرچیزی بیاید به تماشای ما بنشینید و آرامش را از ما دریافت کنید.

به گزارش ایمنا، نمایشگاه نقاشی های آبرنگ آذر پاکروان تا ۱۴ آبان ماه از ساعت ۱۰:۳۰ تا ۱۹:۳۰ در گالری نقش خانه واقع در چهارباغ عباسی ابتدای خیابان آمادگاه، ساختمان سوره حوزه هنری میزبان هنر دوستان خواهد بود.

کد خبر 394600

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.