۴ آبان ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۴
پنجه سرخابی

عصر روز گذشته هفت مسابقه در چارچوب هفته هشتم لیگ برتر برگزار شد و در روز توقف سپاهان و تراکتور سرخابی‌ها بیش از پیش خود را به صدر جدول نزدیک کنند.

به گزارش خبرنگار ایمنا پیروزی سرخابی‌های پایتخت و توقف سپاهان و تراکتور و رکورد شکنی پیام نیازمند در بسته نگه داشتن دروازه مهم‌ترین عناوین روزنامه‌های صبح امروز-۴ آبان- بود.

"مسلسل آبی" عنوان اول "گل" در تمجید از استقلال است، تیمی که پنجمین پیروزی متوالی خود را در آزادی جشن گرفت و کم کم خود را به بالای جدول نزدیک می‌کند.

"اوج گیری با بال‌های شاهین" عنوان "شوت" در خصوص پیروزی پنج گله پرسپولیس مقابل شاهین است، پیروزی که با پایان روند ضعیف علیپور ‌و اولین هتریک او برای پرسپولیس همراه بود.

"برزیل ایران ترمز تراکتور را کشید" عنوان "خبرورزشی" در خصوص پیروزی صنعت نفت آبادان مقابل تراکتور است، پیروزی که اولین گل‌های دریافتی تراکتور را به این تیم متحمل کرد و نقطه چین روبه‌روی باخت‌های  این تیم را نیز پاک کرد.

"نیازمند رکورد حسینی را شکست" عنوان "هدف" در خصوص امتداد گل نخوردن های پیام نیازمند در چارچوب سپاهان است، گل نخوردن هایی که او را به عنوان بیشترین زمان متوالی بدون گل خورده در تاریخ ایران بدل کرد، البته که سپاهان در این بازی با فرصت سوزی دو امتیاز را از دست داد.

"پنجه سرخابی" عنوان اول "گل" در تمجید از سرخابی‌های پایتخت است، دو تیمی که هروقت با هم در کورس قهرمانی بوده اند ایران نیز تیم ملی به مراتب قوی تر و آماده تری داشته است.

"بازهم از این بازی‌ها از پرسپولیس می‌بینید" نوید کالدرون به هواداران پرسپولیس در "پیروزی" است، نویدی که اگر تحقق پیدا کند قهرمانی چهارم قرمزها دور از انتظار نخواهد بود.

کد خبر 394578

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.